1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه ای ویژه از فولکس پولو به نام لانش

نسخه ای ویژه از فولکس پولو به نام لانش

21 دی 1393
  • 1

فولکس پولو بعد از مدل UP کوچک‌ترین خودروی فولکس محسوب می‌شود. اخیراً نسخه ویژه ای از این خودرو در آلمان با نام لانش (Lounge) ارائه شده که ویژگی‌های خاصی دارد.

در بخش ظاهری، چراغهای دودی شکل عقب، شیشه‌های رنگی عقب، جلوپنجره مشبک نواری مشکی، نشان Lounge روی بدنه و تزئینات کرومی براق، اسپویلر عقب و در نهایت چرخهای آلیاژی 15 اینچی آلومینیومی اسپرت از تغییرات قابل ذکر می‌باشند.

نسخه Lounge را می‌توان با آپشن هایی نظیر چرخ‌های 16 اینچی طرح سالوادور، چراغ‌های LED و تجهیزاتی چون کروز کنترل، برف پاک کن خودکار، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه دید عقب حساس به نور و سیستم صوتی با 6 بلندگو خریداری کرد.

در بخش فنی، موتورهای بنزینی و دیزلی متنوعی قابل انتخاب می‌باشند. طیف قدرت موتورهای بنزینی از 59 تا 109 اسب بخار و برای موتورهای دیزلی از 75 تا 105 اسب بخار می‌باشد.

قیمت پایه پولو Lounge از 15200 یورو با موتور سه سیلندر 1.0 لیتری و گیربکس پنج سرعته دستی شروع می‌شود. در حالی که گران‌ترین مدل پولو، نسخه توربودیزل 89 اسبی با گیربکس خودکار DSG با کلاچ دوگانه است که 20 هزار یورو به فروش می‌رسد.

فولکس همچنین برای مدل‌های UP، گلف، تیگوان و بیتل هم نسخه Lounge را ارائه خواهد نمود.

 نسخه ای ویژه از فولکس پولو به نام لانش

 نسخه ای ویژه از فولکس پولو به نام لانش

منبع پدال


نظرات

  • علی فلاحت علی فلاحت (21 دی 1393 ساعت 10:58)

    والا اگه تو منطقه آزاد بودیم یعنی جایی بود که بازر آزاد خودرو وجود داشت محصولات فولکس واگن مخصوصا این مدل یکی از انتخابهای همیشه من بود . ولی افسوس که باید همش حسرت بخوریم