1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. گلف اسپرت واگن، برای خانواده‌های متجدد

گلف اسپرت واگن، برای خانواده‌های متجدد

28 اسفند 1394
  • 0

این روزها توجه به خودروهای واگن و استیشن در حال فزونی است. در عین حالی که نمی‌توان موفقیت‌های چشمگیری برای این خودروها در برابر کراس اوورها قائل شد اما احیای چند استیشن و معرفی نسل تازه‌ای از آنها نظیر ولوو V90 به عنوان یک واگن لوکس، کیا اپتیما اسپرت واگن و در نهایت نسخه خاصی از گلف اسپرت واگن نشان از داغ شدن تنور این خودروها دارند.

طراحی گلف اسپرت واگن به مدل‌های S و SE نزدیک است. در واقع این خودرو شکاف میان این دو مدل را پر می‌کند. به عنوان یک نسخه محدود، این مدل شامل تجهیزاتی چون سقف پانورامای شیشه‌ای، تزئینات کرومی، چرخ‌های 17 اینچی آلومینیومی، گرم کن نازل شیشه شور و عبارت Limited روی گلگیرها می‌شود.

تغییرات داخلی این مدل نسبتاً اندک می‌باشند. روکش‌های داخلی از چرم، صندلی‌های جلوی گرم کن دار، سیستم سرگرمی MIB II همراه با پشتیبانی از کارپلی اپل و اندروید اتو، سیستم‌های ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای از جمله موارد قابل ذکر می‌باشند. بعلاوه ویژگی‌های مدرن ایمنی نظیر کروز کنترل تطبیقی با امکان حفظ فاصله و سرعت و ترمز خودکار، مانیتور نقاط کور، سیستم هشدار برخورد از جلو همراه با تابع ترمز اضطراری نیز در این مدل گنجانده شده‌اند.

قدرت این مدل واگن از یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری توربو تأمین می‌گردد که خروجیان به 170 اسب بخار و گشتاور آن به 199 پوند فوت می‌رسد. این موتور به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل می‌گردد. برآوردهای EPA برای مصرف سوخت این مدل، 6.72 لیتر در هر صد کیلومتر بزرگراه می‌باشد.

فولکس واگن اسپرت واگن لیمیتد از اواخر این ماه میلادی وارد بازار شده و با قیمت پایه 24995 دلار به فروش خواهد رسید.

 گلف اسپرت واگن، برای خانواده‌های متجدد

منبع پدال


نظرات