1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مدل مفهومی برقی فولکس برای نمایشگاه CES

مدل مفهومی برقی فولکس برای نمایشگاه CES

25 آذر 1394
  • 0

با انتشار تیزری از یک کانسپت الکتریکی که قرار است در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در ماه آینده ارائه شود، به نظر می‌رسد که یک مدل جدید تمام‌الکتریکی از فولکس‌واگن در راه باشد. فولکس‌واگن احتمالاً می‌خواهد به وسیله این کانسپت از برنامه‌های بزرگ خود برای «الکتریکی‌سازی» رونمایی کند؛ تکنولوژی‌‌ای که به نظر می‌رسد برای پشت‌سر گذاشتن رسوایی مربوط به آلودگی موتورهای دیزل، در حال حاضر اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

در حال حاضر، فولکس‌واگن در مورد جزئیات این مدل سکوت کرده است، ولی به گفته این کمپانی، کانسپت CES می‌تواند پیشتاز «عصری جدید در جابجایی طولانی و مقرون‌ به صرفه الکتریکی» باشد. این شاید به معنای آن است که کمپانی در CES قصد دارد برنامه خود را برای تکنولوژی باتری و الکتریکی‌سازی محصولات خط تولیدش تشریح کند. البته فولکس‌واگن در سال‌ گذشته نیز تعدادی از خودروهای پلاگین هیبرید را به نمایش گذاشته و همین حالا هم مدل تمام‌الکتریکی ای-گلف را در ایالات متحده به فروش می‌رساند.

در تصویر تیزر، یک جلوبندی بلند را با یک جلوپنجره سه‌خطه و یک نشان بزرگ و درخشان فولکس‌واگن را می‌بینیم. با این حال، جنبه‌های زیادی از آن پوشیده می‌ماند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این کانسپت ممکن احیای دوباره‌ای از فولکس‌واگن میکروباس باشد که قبلاً بحث‌های زیادی راجع به آن وجود داشته است. در اوایل سال جاری میلادی، گزارشی منتشر شد مبنی که اینکه این مدل با حال و هوای کلاسیک، بر روی پلتفرم انعطاق‌پذیر MQB سوار خواهد شد و برخی گزینه‌های پیشرانه برای آن درنظر گرفته شده‌اند.

همچنین در CES فولکس‌واگن قصد دارد جزئیات بیشتری از آینده سیستم‌های ارتباطی و اطلاعات و سرگرمی را به اشتراک بگذارد که کنترل با حالت بدن که در کانسپت گلف R تاچ نمایش داده شده، می‌تواند یکی از موضوعات مورد بحث باشد. ماه آینده میلادی، احتمالاً خبرهای بیشتری از تکنولوژی‌های جدید فولکس‌واگن در نمایشگاه CES منتشر می‌شود.

 مدل مفهومی برقی فولکس برای نمایشگاه CES

 مدل مفهومی برقی فولکس برای نمایشگاه CES

 مدل مفهومی برقی فولکس برای نمایشگاه CES

 مدل مفهومی برقی فولکس برای نمایشگاه CES

 مدل مفهومی برقی فولکس برای نمایشگاه CES

منبع پدال


نظرات