1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر مخفیانه از ولوو V90 استیشن

تصاویر مخفیانه از ولوو V90 استیشن

17 دی 1394
  • 0

از خودروی ولوو مدل V90 بدون هیچ پوششی در آستانه عرضه رسمی عکس‌برداری شده است. این عکس‌ها توسط مجله سوئدی Teknikens Värld به بیرون درز پیدا کرده است. عکسی که ما از این خودرو شاهد هستیم یک استیشن شیک با نوارهای سقفی و تغییرات واضح نسبت به مدل V70 قبلی است. البته یک تغییر قابل‌ملاحظه وجود دارد که شامل اگزوز صیقلی و براق کرومی (chrome) در قسمت عقب زیر سپر است.

منبع ما مدعی است که V90 جدید دارای حجم صندوق مشابه V70 یعنی حداقل 575 لیتر می‌باشد درحالی‌که 25 سانتی‌متر به فاصله بین دو محور آن افزوده شده است. این ویژگی می‌تواند نوید یک فضای داخلی جادارتر برای سرنشین داشته باشد.

خودروی V90 بر پایه و اساس پلتفرم مدولار SPA بنا شده است که آخرین محصول ساخته شده روی آن S90 است. این بدان معنا است که این خودرو می‌تواند مجهز طیف موتورهای 4 سیلندر توربوی 2.0 لیتری تا نهایتاً مدل پرچم‌دار T8 با موتور احتراقی چهار سیلندر به همراه موتور الکتریکی به‌عنوان هیبریدی پلاگین شود. موتور احتراقی سه سیلندر و نسخه با عملکرد بالای پولستار در آینده پیگیری و ارائه خواهند شد.

درحالی‌که اخبار تائید شده‌ای وجود ندارند، ما انتظار داریم V90 را در ماه مارس در نمایشگاه ژنو شاهد باشیم و فروش آن هم چند ماه بعدتر شروع خواهد شد.

 تصاویر مخفیانه از ولوو V90 استیشن

 تصاویر مخفیانه از ولوو V90 استیشن

 تصاویر مخفیانه از ولوو V90 استیشن

منبع پدال


نظرات