1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ولوو V40 با موتور پولستار

ولوو V40 با موتور پولستار

5 خرداد 1394
  • 2

ولوو V40 یک هاچ‌بک پنج در زیبا و کامپکت است که ولوو آن را بازار امریکا ارائه نمی‌کند. خبر جدید در مورد این مدل، نسخه ویژه V40 کربن است که رسماً‌ اولین مدلی از ولوو است که به صورت استاندارد از کیت تیونینگ طراحی‌شده توسط پولستار استفاده می‌کند. پولستار شریک مسابقه‌ای و تیونینگ ولوو است که به خاطر خانواده موتورهای جدید «درایو-ای» شناخته می‌شود.

همانند برنامه تیونینگی که پولستار قبلاً‌ در مورد موتور قدیمی‌تر توربوشارژر با ۶ سیلندر در یک ردیف انجام داده، برنامه جدید «بهینه‌سازی عملکرد پولستار» اندکی بر قدرت خروجی موتور که از نوع چهار سیلندر بنزینی و گازی درایو-ای ولوو است، افزوده است. این تیونینگ در بازارهای خارج از سوئد به صورت آپشن خواهد بود، ولی این خودروهای نسخه «کربن» در هر جا به فروش برسند، از ارتقای فیبر کربن در پنل درها و بخش بزرگی از سقف بهره خواهند برد.

همچنین تجهیزات ویژه‌ای مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی و کمربندهای ایمنی طرح قرمز و بسیاری امکانات منحصر به فرد دیگر به خودرو اضافه می‌شود. تنها ۳۴۳ نمونه از V40 کربن ادیشن ساخته خواهد شد که در مورد منشأ این عدد، اطلاع درستی در دست نیست. مشتریان می‌توانند از بین موتورهای T5 (بنزینی با قدرت ۲۵۳ اسب‌بخار) و D4 (دیزل با قدرت ۲۰۰ اسب‌بخار) انتخاب کنند. در هر صورت، نکته مهم در مورد این خودر این است که در بازار امریکا عرضه نمی‌شود.

 ولوو V40  با موتور پولستار

 ولوو V40  با موتور پولستار

 ولوو V40  با موتور پولستار

 ولوو V40  با موتور پولستار

 ولوو V40  با موتور پولستار

 ولوو V40  با موتور پولستار

 ولوو V40  با موتور پولستار

منبع پدال


نظرات

  • آرش فری آرش فری (5 خرداد 1394 ساعت 15:52)

    چرا عکس از عقب نزاشته. طراحی این مدل ولو از عقب بی نظیره.

  • رخش جاده رخش جاده (5 خرداد 1394 ساعت 07:27)

    سررربازتم . . . . تووووووووووپه