1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. گارانتی مادام العمر ولوو

گارانتی مادام العمر ولوو

23 تیر 1394
  • 0

واقعا گارانتی برای شما چه اهمیتی دارد؟ اصلا در هنگام خرید خودرو هیچ توجه‌ای به اینکه خودرویتان وارداتی شرکتی و با گارانتی و یا شخصی و بدون گارانتی است، دارید؟

اگر جوابتان "خیر" است، باید بگویم که Volvo قصد باز‌تعریف "استاندارد گارانتی" را دارد و خب… به امید آن روزی که تمام سازندگان و البته نمایندگی‌های آن‌ها چنین خدمات با‌ارزشی را به مصرف‌کنندگان ارائه دهند!

شعبه‌ی ولوو در آمریکا طی اطلاعیه‌ای به معرفی این سرویس‌ها و برنامه‌ی جدیدش پرداخت؛ خبری که بسیار به مذاق ولوو داران آمریکای شمالی خوش خواهد آمد!

طرح "یک‌بار پرداخت کنید و دیگر هیچ پرداختی لازم نیست" تمام هزینه‌های مربوط به تعویض قطعات، از هزینه‌های خود قطعات تا حق‌الزحمه‌ی کارگران و متخصصان، را پوشش خواهد داد؛ یعنی تنها کافیست که به یکی از سرویس‌های ولوو در آمریکا مراجعه کنید و پس از پذیرایی مختصری که منتظر شماست، توسط ولوو به خانه و یا محل کارتان منتقل شوید و در انتها باز هم با سرویس حمل و نقل ولوو به محل تعمیر بازگردید تا خودرویتان را بدون خرج حتی ۱ سنت تحویل بگیرید!

در این طرح که کلیه مدل‌های ولوو را پوشش می‌دهد، تمام موارد بررسی خودرو و عیب‌یابی، بروز‌رسانی‌های نرم‌افزاری، سرویس خودرو، شستشوی خودرو و حمل و نقل جایگزین برای راحتی شما به صورت رایگان در نظر گرفته شده است!

واقعا جالب است! اینطور نیست؟ شاید این طرح جرقه‌ای برای شروع سرویس‌های مشابه در سراسر جهان باشد و شاید…شاید روزی در ایران نیز شاهد چنین چیزی باشیم!

نظرتان چیست؟ مطمئنا خیلی لذت بخش خواهد بود! این همان "تجربه‌ی رانندگی لوکس" است!

 گارانتی مادام العمر ولوو

 گارانتی مادام العمر ولوو

 گارانتی مادام العمر ولوو

 گارانتی مادام العمر ولوو

 گارانتی مادام العمر ولوو

منبع پدال


نظرات