1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی ولکانو تیتانیوم

معرفی ولکانو تیتانیوم

26 مرداد 1394
  • 0

عاشقان خودرو برای دیدن " تیتانیوم" به "پابل بیچ" می‌روند. فستیوال باشکوه پابل بیچ هفته آینده رسماً آغاز می‌شود تا یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان شکل بگیرد. در کمتر جایی امکان دارد تا مردم و توریست‌ها این‌همه خودروی رنگارنگ، لوکس و گران‌قیمت را یکجا ببینند. البته این رویداد هنری صنعتی که امسال با پسوند "Concours d'Elegance" یا "رقابتی از جنس ظرافت" همراه شده علاوه بر اینکه علاقه‌مندان بسیاری دارد هرساله محمل معرفی گونه‌های خاص، تولیدمحدود، سفارشی و جدیدی است که از سوی کمپانی‌های مختلف معرفی می‌گردند و در این بین شرکت‌هایی در حوزه ساخت محصولات اسپرت تبحر دارند از این فستیوال استقبال ویژه‌ای می‌نمایند.

پس‌ازاینکه اخباری درباره مدل جدید لامبورگینی درز کرد و گفته شد که این محصول تولید محدود احتمالاً در پابل بیچ معرفی می‌شود خبرهای دیگری از سایر برندها در باب معرفی گونه‌های خاصشان درز نموده و علاوه بر مک‌لارن، گویا وولکانو ایکونا سفارشی‌ساز کمترشناخته شده نیز قصد دارد از یک مدل جدید که نام جالب "تیتانیوم" را بر آن نهاده در این جشنواره رونمایی کند.

بر طبق اخبار اعلام شده این سوپر اسپرت در ساخت بدنه از فیبرکربن و تیتانیوم بهره بسیاری برده و وولکانو قصد دارد با استفاده از قلب تپنده و قدرتمند شورولت کوروت رقیبان خود را به چالشی بزرگ دعوت نماید. این اسپرت ساز که در بین عامه مردم کمتر شناخته شده، با سرمایه‌گذاری گروه‌های ایتالیایی و چینی ساخته شده و قبلاً در نمایشگاه 2013 خودرو پکن یک چشمه از هنرش را در قالب کانسپتی قدرتمند ارائه کرده است. سوپراسپرت مفهومی و جدید این برند که در کناره‌ها شباهت آشکاری به محصولات فراری دارد قرار است در صورت تولید از یک موتور V12 هیبرید استفاده کند که با تولید 950 اسب‌بخار قدرت به شکار رقیبان بپردازد. البته شرکت اعلام کرده است که در فستیوال پابل بیچ از این موتور خبری نیست و قلب تپنده کانسپت وولکانو را یک موتور V8 که از شورولت کوروت ZR1 به عاریت گرفته شده تشکیل می‌دهد. این موتور قدرتی معادل 670 اسب‌بخار و 840 نیوتن متر گشتاور خواهد داشت.

درباره تولید این کانسپت زیبا نمی‌توان خبر قطعی داد. گرچه بدون شک در پابل بیچ می‌توان اخبار دقیق‌تری از آینده و ماهیت "تیتانیوم" به دست آورد. این مفهومی نخستین خودروی جهان است که در ساخت بدنه آن از فلز تیتانیوم استفاده شده است. گفته شده برای قالب‌گیری و ساخت بدنه دست‌ساز "تیتانیوم" 1000 ساعت زمان صرف شده است و در این روند از دانش کلودیو لومباردی مهندس پرآوازه بخش فنی و مدیر بخش اسکودریای شرکت فراری و نیز ماریو کاواگنرو مرد همه‌کاره تیم مسابقه لانچیا استفاده شده است.

وولکانو تیتانیوم یک مفهومی موتور جلو و دورگه است که با قدرتی حدود 1000 اسب‌بخار می‌تواند به یکی از جدی‌ترین رقیبان در بخش خودروهای سوپراسپرت تبدیل شود. بر طبق اعلام کارخانه، این مفهومی می‌تواند در ظرف کمتر از 2.8 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر ب ساعت برسد و پس از 8.8 ثانیه به 193 کیلومتر بر ساعت برسد و در نهایت به مدد بدنه سبک، دست‌ساز، آئرودینامیک و تیتانیومی خود از مرز سرعت 220 مایل یا 354 کیلومتر بر ساعت بگذرد. باید منتظر معرفی این سوپراسپرت وحشی و زیبا ماند.

 معرفی ولکانو تیتانیوم

 معرفی ولکانو تیتانیوم

 معرفی ولکانو تیتانیوم

 معرفی ولکانو تیتانیوم

 معرفی ولکانو تیتانیوم

 معرفی ولکانو تیتانیوم

 معرفی ولکانو تیتانیوم

 معرفی ولکانو تیتانیوم

منبع پدال


نظرات