1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با خاص‌ترین نسخه از فراری F12 Tdf + قیمت

آشنایی با خاص‌ترین نسخه از فراری F12 Tdf + قیمت

29 شهریور 1396
  • 0

نسخه‌ی Tdf از مدل F12 فراری، یکی از کمیاب‌ترین مدل‌های این خودروساز ایتالیایی است که فقط یک دستگاه از این مدل با رنگ آبی ویژه، وجود دارد. پس از عرضه‌ی فراری F12 نسخه‌ی تور دو فرانس (Tdf)، این سوپراسپرت ایتالیایی، در رنگ‌های مختلفی ظاهر شده است، ولی این رنگ آبی بخصوص، با تمام آن‌ها فرق می‌کند.

 آشنایی با خاص‌ترین نسخه از فراری F12 Tdf + قیمت

این رنگ که با کد آبی الکتریکو شناخته می‌شود، در ۷۹۹ دستگاهِ تولید شده از فراری F12 Tdf، تنها نسخه‌ی ویژه‌ی موجود است، و در حال حاضر، توسط وب‌سایت جیمز ادیشن، به فروش گذاشته شده است. نسخه‌ی تور دو فرانس، برای گرامیداشت مسابقات دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی، که فراری بی رقیب بود، ساخته شده است. این نسخه، از پیشرانه‌ی مدل برلینتا F12 با ۱۲ سیلندر Vشکل تنفس طبیعی به حجم ۶.۳ لیتر که ۷۳۰ اسب بخار توان خروجی داشت، استفاده می‌کند که البته در نسخه‌ی تور دو فرانس، ۴۰ اسب بخار ارتقا قدرت داشته است. سوپراسپرت F12 Tdf، در زمان ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در زمان ۷.۹ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 آشنایی با خاص‌ترین نسخه از فراری F12 Tdf + قیمت

مالک خودرو، در انتخاب آپشن‌های فراری چیزی کم نگذاشته است. از آپشن‌های این سوپر اسپرت منحصر به فرد، می‌توان به رنگ نقره‌ای رینگ‌ها و لنت‌های ترمز، تزئینات فیبر کربن در سپر جلو، رکاب‌ها، ورودی‌های هوا، دیفیوزر و بخش عقب آن، اشاره کرد. حتی پوشش فیبرکربنی موتور خودرو، به امضای رانندگان فرمول یک، ماریزیو آریوابنه، سباستین فتل و کیمی رایکونن مزین شده است.

 آشنایی با خاص‌ترین نسخه از فراری F12 Tdf + قیمت

در فضای داخلی، تزئینات اضافی و بی مورد حذف شده است. در حقیقت بجز دکمه‌ی آزاد کردن کمربند ایمنی به رنگ نارنجی و تعدادی دکمه‌ی قرمز رنگ، فقط شاهد رنگ مشکلی صندلی‌های چرمی و دوخت‌های سفید رنگ هستیم.

این نسخه‌ی خاص از فراری F12 Tdf که در حال حاضر در هلند قرار دارد، با کارکرد ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر و با قیمتی معادل ۷۸۱ هزار و ۵۰۰ یورو (حدود ۹۵۰ هزار دلار) به فروش گذاشته شده است.



نظرات