1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ون مفهومی تویوتا U²

ون مفهومی تویوتا U²

26 بهمن 1394
  • 0

کانسپت کاربردی شهری U² از تویوتا، پیش‌‌نمایشی از یک نمونه واقعی از ون‌های تجاری جمع‌وجور است. چیزی که همیشه از مدل‌های کانسپت انتظار داریم، یک ظاهر رنگ و لعاب و با دورنمایی از افق آینده صنعت اتومبیل است، ولی در این خودروی تویوتا، بیشتر حال و هوای ساده و معمولی حاکم است. البته باید قبول کرد که U² نیز به هر حال، دارای برخی نشانه‌های جالب از یک مدل نمایشگاهی است. ولی مطمئناً این کانسپت نشان‌دهنده رغبت خودروساز ژاپنی برای هدف قرار دادن این نوع از ون‌های تجاری است.

این کانسپت تویوتا که به صورت "U Squared" خطاب می‌شود، به صورت رسمی در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل کانادا ۲۰۱۶ در تورنتو رونمایی شده و به عنوان یک «کانسپت کاربردی شهری» مطرح شده است. سیریل دیمیتریس (Cyril Dimitris)، معاون فروش تویوتا کانادا در این زمینه می‌گوید:

از پنل‌های سقفی جمع‌شونده تا سیستم تنظیم ریل منحصر به فرد، همه‌چیز در کانسپت U² به گونه‌ای طراحی شده تا امکاناتی فراتر از تصوّر در اختیار قرار گیرد. تیم طراحی ما در امریکای شمالی در طراحی این کانسپت، هیچ نقطه ضعفی را باقی نگذاشته و منجر به ارائه محصولی شده که به شکلی واقعی، فرهنگ سازنده را در خود منعکس می‌کند.

در حالی که نمایشگاه اتومبیل تورنتو، اولین نمایش عمومی U² محسوب می‌شود، ولی این خودرو، در واقع اولین بار در یک پنل گفتگوی خصوصی در سال ۲۰۱۴ به میزبانی مجله Make رونمایی شده بود.

 ون مفهومی تویوتا U²

 ون مفهومی تویوتا U²

 ون مفهومی تویوتا U²

 ون مفهومی تویوتا U²

 ون مفهومی تویوتا U²

 ون مفهومی تویوتا U²

 ون مفهومی تویوتا U²

منبع پدال


نظرات