1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی تویوتا تاکوما TRD مدل 2017

معرفی تویوتا تاکوما TRD مدل 2017

30 بهمن 1394
  • 0

برای برف‌نوردی حتماً لازم نیست به سراغ نیسان با شنی‌های ویژه برف‌نوردی بروید. تویوتا با نسخه آفرود TRD از تاکوما نیز قابلیت‌های ویژه‌ای در خارج از جاده از جمله در برف دارد که می‌تواند نظر شما را به خود جلب نماید.

تویوتا تاکوما TRD را باید یک رپتور ژاپنی دانست که البته فاقد قدرت آن است. این یعنی برخلاف فورد F-150 رپتور، در زیر کاپوت نسخه TRD نشانی از تغییرات و افزایش قدرت نخواهید یافت. موتور V6 با حجم 3.5 لیتر می‌تواند 278 اسب بخار نیرو تولید کند که شاید با استانداردهای امروزی، چشمگیر نباشد. سیستم اگزوز کمی تغییر کرده و برای انتقال نیرو هم از گیربکس 6 سرعته دستی و یا یک گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می‌شود.

در عوض در TRD روی سیستم تعلیق تمرکز شده است. این مدل بر اساس نسخه 4X4 دو کابین عرشه کوتاه تاکوما طراحی شده است. چرخ‌های آلیاژی مخصوص آفرود 16 اینچی با تایرهای گودیر، افزایش ارتفاع یک اینچی در محور جلو، کمک‌فنرهای جدید و ضد شوک FOX و فنرهای ورقی محور عقب، یک صفحه آلومینیومی زیر سپر جلو، چراغ‌های مه شکن DRLs، حذف نشان تویوتا در جلوپنجره مشبک و اضافه نمودن عبارت TOYOTA به‌جای آن، قاب آینه‌های جانبی همرنگ بدنه و چراغ‌دار، همرنگ شدن دستگیره‌ها با رنگ خودرو و نصب یک هواکش روی درب کاپوت ازجمله تغییرات این مدل به شمار می‌آیند.

از سویی در داخل کابین هم علاوه بر روکش چرم، نشان TRD Pro روی صندلی‌ها، پشت‌سری و کف‌پوش و دسته‌دنده به چشم می‌خورد. در این مدل ویژگی‌هایی چون ناوبری، سنسورهای پارک عقب، مانیتور نقاط کور و هشدار ترافیک از عقب به‌صورت استاندارد نصب می‌شوند. تویوتا هنوز قیمتی این نسخه تاکوما را اعلام نکرده است اما هدف خود را فروش در بازار امریکا از فصل پاییز اعلام نموده است.

منبع پدال


نظرات