1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت تویوتا تاکوما 2016 تعیین شد

قیمت تویوتا تاکوما 2016 تعیین شد

31 مرداد 1394
  • 0

تویوتا تاکوما در مدل ۲۰۱۶ که به زودی روانه بازار می‌شود، گذشت یک دهه از عمر خود را بدون یک تجدیدنظر کلی در طراحی تجربه می‌کند. این مدل شروع قیمتی برابر با ۲۴۲۰۰ دلار خواهد داشت که ۲۳۵۰ دلار نسبت به مدل سال قبل بیشتر است.

کمترین سطح تاکوما، مدل SR اکسس کاب به صورت تک‌دیفرانسیل است که با یک موتور ۲/۷ لیتری چهار سیلندر همراه است. این مدل از تاکوما دیگر با گیربکس دستی ۵ سرعته ارائه نمی‌شود و منحصراً باید در آن از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استفاده کرد. قیمت مدل‌های دو کابین SR از ۲۵۰۳۰ دلار آغاز می‌شود و این در حالی است که این رقم برای مدل‌های با موتور ۳/۵ لیتری V-6 برابر ۲۵۸۱۰ دلار است. همچنین تراک‌های چهار چرخ متحرکی که به صورت استاندارد از گیربکس ۵ دنده استفاده می‌کنند، شروع قیمتشان از ۲۵ هزار و ۷۲۵ دلار است. تجهیزات استاندارد در تمام نسخه‌های SR شامل مواردی چون نمایشگرهای لمسی ۶/۱ اینچی،۶ اسپیکر، پخش‌کننده سی‌دی و رادیو AM/FM، سیستم کنترل صوتی Siri Eyes Free، دوربین نمای عقب، درگاه USB و قابلیت هندزفری تلفن همراه می‌شود.

در سطح بعدی تاکوما، یعنی SR5، قیمت‌ها به ۲۶ هزار و ۲۸۵ دلار افزایش می‌یابد. این مدل‌ها مجهز به امکاناتی چون سیستم صوتی Entune اودیو پلاس همراه با نمایشگر با وضوح بالا، سیستم راهبری با اتصال به برنامه Scout GPS و رادیوی SiriusXM همراه با اطلاعات ترافیک و آب‌وهوا هستند.

مدل‌های TRD که به صورت استاندارد با موتورهای جدید V-6 همراه هستند، شروع قیمتی برابر ۳۰۵۶۵ دلار برای TRD اسپورت دارند. در این سری از تاکوما، شوک‌های با تنظیم اسپورت و طراحی ویژه‌ای در داخل کابین استفاده شده است. اگر هم بخواهید مدل TRD آفرود را انتخاب کنید، صاحب تراکی می‌شوید که به صورت استاندارد، به فرم دو کابین است و برای داشتن آن، باید حداقل ۳۱۶۶۵ دلار بپردازید. یک تنظیم آفرود برای سیستم تعلیق همراه با شوک‌های «بیلستین»، یکی از آپگریدهایی است که در این مدل TRD دریافت خواهید کرد.

برای سطح بالای تاکوما لیمیتد، مشتریان باید حداقل ۳۵ هزار و ۶۴۵ دلار بپردازند. مدل‌های دو کابین لیمیتد، وقتی با دیفرانسیل چهار چرخ متحرک همراه شوند، تبدیل به گران‌قیمت‌ترین نسخه‌های سری تاکوما به ارزش ۳۸۷۲۰ دلار می‌شوند. همچنین مدل‌های سطح تریم لیمیتد دارای یک طراحی چرم گردویی در داخل کابین، ۶ اسپیکر JBL و یک ساب‌ووفر هستند.

در مقایسه با رقبا، تویوتا تاکوما از سطح قیمت بالاتری در حالت استاندارد برخوردار است. به عنوان مثال، شورولت کلرادو مدل ۲۰۱۶ با موتور استاندارد ۲/۵ لیتری چهار سیلندر، گیربکس دستی ۶ دنده و بارگیر بلند، شروع قیمتی برابر ۲۰۹۹۵ دلار دارد. در همین حال، مدل پا به سن گذاشته نیسان فرونتیر در نسخه «کینگ کاب» با گیربکس ۵ سرعته دستی و موتور چهار سیلندر، به قیمت ۱۸۸۷۵ دلار عرضه می‌شود.

منبع پدال


نظرات