1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا لندکروز با تیونینگ والد

تویوتا لندکروز با تیونینگ والد

9 آذر 1394
  • 0

مدل جدید تویوتا لندکروز داری یک طراحی متناسب و متعادل است، ولی این موضوع باعث نشده که «والد» نخواهد آن را به یک غول عظیم‌الجثه و درّنده‌خو تبدیل کند.

البته باید اذعان کرد که این «بهینه‌سازی‌ها» چندان چشمگیر نیستند، ولی همان‌طور که از این تیونر ژاپنی انتظار می‌رود، پکیج ظاهری نسبتاً کاملی ارائه کرده و با ظرافت خاصی، سعی کرده بهترین تصویر را برای تویوتا بسازد. بخش اضافه سپر جلو که از سبک کلی طراحی خودرو پیروی می‌کند، چهره‌ای قدرتمند و استوار برای آن ایجاد کرده است؛ چیزی که احتمالاً در تضاد با اهداف اولیه این مدل و یک «تویوتا» است.

والد برای تأکید بیشتر در نسبت‌های ابعاد خودرو و همراهی با چرخ‌های بزرگ مورد استفاده، لندرکروز را مجهّز به گل‌گیرهای عریضی کرده است که در نهایت یک ظاهر تهاجمی‌تر را برای این خودرو به ارمغان آورده‌اند.

در عقب بدنه، شاید تغییرات پیچیده‌تر از آن چیزی باشند که در جلوی خودرو دیده شده است. پکیج استایل جدید تنها شامل یک قسمت اضافه برای سپر جلو (جایی که در آن اگزوز و دیفیوزر با چراغ‌های LED طرح فرمول یک همراه شده‌اند) و یک اسپویلر کوچک در زیر پنجره عقب است و بقیه موارد به نسخه اولیه تویوتا لندکروز مربوط می‌شوند.

با توجه به نشانی که در عقب این نسخه تیونینگ از شاسی‌بلند بزرگ تویوتا دیده می‌شود، در این خودرو از یک موتور ۴/۶ لیتری V8 1UR-FE ویژه بازار ژاپن استفاده شده است؛ ولی اینکه تغییراتی در این پیشرانه نیز صورت گرفته یا خیر، «والد» هنوز تصمیم به انتشار اطلاعاتی در این زمینه نگرفته است.

 تویوتا لندکروز با تیونینگ والد

 تویوتا لندکروز با تیونینگ والد

منبع پدال


نظرات