1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا هایلوکس 2016 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد

تویوتا هایلوکس 2016 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد

26 شهریور 1394
  • 0

از سال ۲۰۱۰ موسسه ایمنی با نام Latin NCAP جهت اجرای تست‌های ایمنی خودرو‌هایی که در آمریکای جنوبی عرضه می‌شوند تاسیس شده است. این موسسه جهت بهره‌مندی از جدید‌ترین استاندارد‌های آزمون‌های ایمنی مکان تست خود را در نزدیگی شهر مونیخ آلمان، تاسیس کرده است. اخیرا این موسسه تویوتا هایلوکس 2016 را مورد آزمون قرار داده و این پیک‌آپ موفق به کسب امتیاز پنج ستاره در این آزمون‌ها شده است. پیک‌آپ تست شده مجهز به دو کیسه‌هوای سرنشینان و کیسه هوای زانوی راننده بوده است.

نتایج آزمون نشان می‌دهند این پیک‌آپ دو کابین تولید تایلند، امتیاز ۱۵.۷۹ را از ۱۷ کسب کرده و در بخش ایمنی سرنشینان بزرگسال امتیاز پنج ستاره را کسب کرده است. در توضیحات نتایج گفته شده که سر راننده و مسافر به‌خوبی محافظت شده و زانو و مناطق حیاتی بدن هم ایمنی مناسبی دارند.

همانطور که مشاهده می‌کنید برای سرنشینان کودک، رتبه چهار ستاره و امتیاز ۳۷.۵۴ از ۴۹ کسب شده است. این گزارش توضیح می‌دهد که صندلی ISOFIX می‌تواند حفاظت مطلوب برای کودکان زیر یک سال و نیم فراهم کند، اما صندلی کودک برای کودکان بیش از سه سال نمی‌تواند مانع حرکت بیش از حد آن‌ به سمت جلو شود.

بدنه نسل هشتم هایلوکس مطابق با نیازهای آزمون UN95 ضربه جانبی، علاوه بر گرفتن امتیاز "پایدار"، قادر به تحمل بارگذاری بیشتر را هم دارد.

 تویوتا هایلوکس 2016 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد

 تویوتا هایلوکس 2016 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد

 تویوتا هایلوکس 2016 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد

منبع پدال


نظرات