1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. محموله جدید سانگ یانگ تیوولی به ایران رسید

محموله جدید سانگ یانگ تیوولی به ایران رسید

19 بهمن 1394
  • 0

تیوولی به عنوان نماینده‌ ای از نسل جدید طراحی‌های خودروساز کره ای سانگ یانگ، مشخصه‌هایی از متفاوت بودن را در خود دارد.

سانگ‌ یانگ برای سیستم تعلیق تیوولی در جلو از نوع مک‌ فرسون و در عقب برای مدل محور محرک جلو از میل پیچشی و برای مدل چهار چرخ محرک از نوع چند اتصالی استفاده کرده است. پیشرانه‌های تیوولی در دو نوع 1.6 لیتری بنزینی و دیزلی است که مدل بنزینی قدرتی برابر 126 اسب بخار و حدود 169 نیوتن متر گشتاور تولید کرده که در مدل دیزلی 113 اسب بخار قدرت و حدود 300 نیوتن متر گشتاور به چرخ‌ها می‌رسد.

جعبه دنده‌ در نظر گرفته شده برای آن یک نمونه 6 سرعته اتوماتیک ساخت شرکت Aisin ژاپن است که سانگ‌یانگ ادعا دارد عملکردی بالاتر از گیربکس‌های دو کلاچه دارد.

امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای تیوولی همچون دیگر کره‌ای‌ها طیف گسترده‌ای داشته که برخی از آنها شامل‌ تریم داخلی متفاوت، رینگ‌های 16 یا 18 اینچی آلومینیومی، سیستم کنترل دوگانه تهویه مطبوع، ورود و خروج بدون کلید، نمایشگر لمسی 7 اینچی رنگی، گرمکن فرمان، سنسورهای پارک جلو و عقب، رهیاب ماهواره‌ای، تریم سقف متفاوت از تریم داخلی، قابلیت اتصال کابل HDMI برای تلفن‌های همراه هوشمند است.

در بخش ایمنی هم بسته به سطح امکانات، علاوه بر کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، کیسه هوای زانو هم در نظر گرفته شده است که مجموعا 7 کیسه هوا را داراست. سانگ‌یانگ برنامه سفارشی سازی به نام "MY Tivoli" را در نظر گرفته است که مشتریان برای تحویل گرفتن خودرو خود باید سه ماه انتظار بکشند.

سانگ‌یانگ برای نمونه اتوماتیک تیوولی مصرف سوخت 8.3 لیتری به ازا هر 100 کیلومتر پیمایش را اعلام می‌کند که این عدد برای نمونه دستی به 8.1 لیتر تنزل پیدا می‌کند. رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران، قیمت پایه خودرو «تیوولی» را 835 میلیون ریال اعلام کرده است.

 محموله جدید سانگ یانگ تیوولی به ایران رسید

 محموله جدید سانگ یانگ تیوولی به ایران رسید



نظرات