1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مهم‌ترین خودروهای هفته

مهم‌ترین خودروهای هفته

12 بهمن 1395
  • 1

در این مطلب به معرفی مهم‌ترین عناوین و خودروهای این هفته می‌پردازیم.

آستون مارتین ونکوئیش S با سقف جمع شونده، یکی از جذاب‌ترین خودروهای لوکس اسپرت محسوب می‌شود. این نسخه روباز از یک موتور پرقدرت 12 سیلندر 580 اسبی سود می‌برد. علاوه بر این یک بدنه فیبر کربنی و تزئینات چوب و چرم طبیعی نیز برای توجیه قیمت بالای آن تدارک دیده شده‌اند.

 مهم‌ترین خودروهای هفته

سوبارو BRZ نیز با یک پکیج پرفورمنس ارائه شده است. در این پکیج ترمزهای با دیسک‌های بزرگتر، کمک فنرها و دامپرهای جدید و چرخ‌های بزرگ‌تر در نظر گرفته شده‌اند. متأسفانه خبری از یک موتور توربوی شگفتی‌ساز نیست و باید با همین موتور بوکسر تنفس طبیعی با این خودرو به دریفت زدن‌های هیجان‌انگیز پرداخت.

 مهم‌ترین خودروهای هفته

آئودی در این هفته نسخه کانورتیبل خودروی اسپرت R8 را با موتور V10 رونمایی کرد. این نسخه به موتوری 540 اسبی و 398 پوند فوتی ساخت لامبورگینی مجهز است. طراحی خودرو در جلو کسالت‌بار است و یک خودروی سوپراسپرت را تداعی نمی‌کند. کافیست آن را با همزادش یعنی لامبورگینی اوراکان مقایسه کنید.

 مهم‌ترین خودروهای هفته

دوج چلنجر به زودی یک نسخه شیطانی دیگر خواهد داشت. نام دِمون زنده شده است. هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این نسخه اعلام نشده اما کیت بدنه عریض و قرارگیری این خودرو مابین مدل‌های SRT عادی و نسخه هلکت تنها چیزهایی آیت که از آن می‌دانیم.

 مهم‌ترین خودروهای هفته

حال که صحبت از چلنجر شد، نسخه GT آن را هم باید نام ببریم که برای نخستین بار با انتقال نیرو به هر چهار چرخ، بدعتی تازه در بین خودروهای ماسل کار آمریکایی برجای نهاده است. این مجموعه سرگرم‌کننده متأسفانه تنها با پیشرانه ضعیف 3.6 لیتری V6 با قدرت 305 اسب بخار و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

 مهم‌ترین خودروهای هفته

مسابقات استقامتی 24 ساعته دیتونا هم در پایان هفته گذشته شاهد دور مقدماتی و افتتاحیه بود. در این میان، کادیلاک مسابقه‌ای DPI-V.R سریع‌ترین دورها را زد و باعث شگفتی همگان شد.

 مهم‌ترین خودروهای هفته

در مورد مخلوق جدید مرسدس AMG که یک سوپراسپرت خارق‌العاده با ویژگی‌های خودروهای فرمول یک است هنوز اطلاعات چندانی در دست نیست و بسیاری دوست دارند تا چهره آن را زودتر ببینند. تصاویری از طراحی ابتدایی این خودرو با تعدادی از ویژگی‌های برجسته‌ای که برای آن در نظر گرفته شده نیز در این هفته نشر یافت.

 مهم‌ترین خودروهای هفته

در نهایت پرچم‌دار خودروهای شاسی بلند آئودی که با نام Q8 شناخته می‌شود نیز در حال تست است. این مدل باشکوه از پلتفرمی مشابه Q7 سود می‌برد هرچند از آن بلندتر و عریض‌تر و در عین حال لوکس‌تر خواهد بود.

 مهم‌ترین خودروهای هفته

منبع:motorauthority



نظرات

  • یکی یکی (13 بهمن 1395 ساعت 15:10)

    از نظر من جلوی R8 اصلا کسالت بار نیست و نسبت به همه زاوایا، جلو اش بهتره.