1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کند ترین خودروهایی که برای شتاب گیری احتیاج به صبر و حوصله شما دارند

کند ترین خودروهایی که برای شتاب گیری احتیاج به صبر و حوصله شما دارند

3 خرداد 1395
  • 1

لافراری سرعت 300 کیلومتر بر ساعت را پر کرده است اما در این زمان این دوستان عزیز تازه به محدودیت سرعت جهانی رسیده‌اند! 10 خودروی کند امروزی را که می‌توانید بخرید برای شما لیست کرده‌ایم، هرچند که فکر نمی‌کنیم علاقه‌ی زیادی به آن‌ها نشان دهید! مرور لیست خالی از لطف نیست و منتظر نظرات شما درباره‌ی این خودروها هستیم.

کند ترین خودروها

1. فولکس‌واگن آپ 1.0 – شتاب صفرتا صد کیلومتر در 15.3 ثانیه

آپ یک اسب اصیل است اما یکی از کندترین اسب‌هاست! اما چندان ناراحت نباشید. با قدرت 59 اسب بخاری پیشرانه لاستیک‌های شما دست‌نخورده باقی خواهند ماند و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

کند ترین خودروها

2. تویوتا iQ مولتی درایو – 15.3 ثانیه

دپارتمان مهندسی تویوتا همه‌ی توجهات خود را بر پکیج‌های شیطانی و هوشمند iQ گذاشته‌اند و احتمالاً چیزی که از زیر دست آن‌ها در رفته اسب بخار بوده است. پیشرانه‌ی 1 لیتری پایه‌ی این خودرو با آپشن گیربکس CVT جفت شده است و مطمئناً با این ترکیب نمی‌خواهید که در لاین تندروی بزرگراه برانید!

کند ترین خودروها

3. تویوتا آیگو – 15.5 ثانیه

دومین خودروی تویوتا در لیست آیگو است که اگرچه جدیدتر است اما کندتر از برادر قبلی خود است. این خودرو که با سرعت میانه‌ی خوبی ندارد از نمای جذابی برخوردار است اما…

کند ترین خودروها

4. سیتروئن C-Zero – 15.9 ثانیه

این خودرو از آلایندگی صفر و رانندگی ساکت و آرام برخوردار است اما C-Zero همان‌قدر که ساکت است، همان‌قدر هم کند است. یک‌چیز برای اطمینان این است: این خودرو بیشتر شبیه g-Zero است وقتی‌که بحث شتاب گیری باشد! پیشرانه‌ی الکتریکی این خودرو از شتاب 15.9 ثانیه‌ای برخوردار است.

کند ترین خودروها

5. فیات دابلو – 15.9 ثانیه

با پیشرانه‌ای که اصلاً سرحال نیست، پرفورمنس در این خودرو محلی از اِعراب ندارد! حداقل می‌توانید بدون نگرانی از خالی شدن باتری‌های خودرو به راه خود ادامه دهید.

کند ترین خودروها

6. اشکودا فابیا 1.2 – 16.5 ثانیه

برای خریدارانی که درباره‌ی خریدن فابیای 2014 با پیشرانه‌ی 1 لیتری و شتاب 15.7 ثانیه‌ای مردد بوده‌اند، اشکودا هنوز هم مدل قدیمی با شتاب 16.5 ثانیه‌ای را ارائه می‌کند! بنابراین قدر مدل جدید را بدانید! این را به یاد داشته باشید که شما می‌خواهید از نقطه‌ی A به B بروید بنابراین پرفورمنس اولویت اصلی شما نخواهد بود.

کند ترین خودروها

7. اسمارت فورتو – 16.9 ثانیه

آخرین نسل اسمارت بسیار کند است و شبیه یک ماشین زمان به نظر می‌آید! به‌هرحال با راندن این خودرو و برای رسیدن به یک مقصد سه تولد را از دست می‌دهید (!)، موبایل شما منسوخ شده و گربه‌تان نیز مرده است!

کند ترین خودروها

8. سوزوکی آلتو اتو – 17 ثانیه

در بحث شتاب گیری این خودرو یک مجسمه‌ی کلافگی است! توجه داشته باشید که این خودرو سومین مدل کند لیست است. امیدواریم که دفعات بعدی سوزوکی تحفه‌ی چشمگیرتری ارائه دهد.

کند ترین خودروها

9. پژو پارتنر تیپی – 17.1 ثانیه

نام خودرو از خیمه و چادر گرفته‌شده چرا که این خودرو به‌عنوان یک علاقه‌مند به جابجایی آمریکایی‌های بومی در سال‌هایی که اذیت و آزار می‌دیدند مطرح است! و باید اشاره‌کنیم که شتاب گیری این خودرو هم شبیه همان واگن‌ها با چرخ‌های چوبی است!

کند ترین خودروها

10. پژو اکسپرت تیپی LWB – 20.7 ثانیه

خب واضح است که این یک ون مخصوص درگ است اما ما توصیه نمی‌کنیم که با این نهنگ پشت چراغ مسابقه قرار بگیرید! درحالی‌که پژو نمی‌خواهد به ریشه‌های GTi خود بازگردد، نسخه‌ی استاندارد بافاصله‌ی معمولی محورها شتاب 18.5 ثانیه‌ای دارد.

کند ترین خودروها

منبع: پدال



نظرات

  • شاهین شاهین (4 خرداد 1395 ساعت 00:15)

    هایما s7 اتوماتیک یادتون رفت ، 23 ثانیه !!