1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. طرح فروش هرمی تسلا

طرح فروش هرمی تسلا

13 مرداد 1394
  • 0

تسلا با معرفی طرح فروش هرمی برای مشتریان جذاب‌تر از همیشه سیر موفقیت خود را در پیش‌گرفته است.

اما این طرح به شرح زیر است:

یک مشتری تسلا که حالا صاحب یک تسلا مدل S است می‌تواند با پیشنهاد خرید یک تسلای جدید به یکی از دوستانش و با دادن یک کد ارجاع (که عددی منحصربه‌فرد است) به او، 1000 دلار تخفیف بگیرد. این تخفیف که برای خرید تسلای جدید است هم برای فرد پیشنهاددهنده منظور می‌شود و هم برای کسی که از کد استفاده کرده است.

هرکس که در این طرح 5 مشتری جدید پیدا کند یک بلیت رایگان بازدید گیگافکتوری هم دریافت می‌کند. اگر 10 مشتری جدید پیدا کنید هم شرایط بهتری در انتظارتان است، با 10 مشتری، تسلا فرصت خرید مدل X خاص مؤسسین را با 20 هزار دلار تخفیف در اختیارتان می‌گذارد.

و اما اگر شما در منطقه‌ی خود اولین نفری باشید که 10 مشتری جدید پیداکرده، ایلان ماسک در عملی عجیب‌وغریب یک خودروی مدل X را به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد!

طبق گزارشی از ماشابل، ایلان ماسک اخیراً برای مشتری‌های فعلی‌اش ایمیلی ارسال کرده که در آن بیان داشته هزینه فروش هر مدل S در فروشگاه 2 هزار دلار است. ایلان ماسک باور دارد که با استفاده از استراتژی تبلیغاتی سنتی دهان‌به‌دهان این هزینه به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. تسلا با این طرح قصد دارد هزینه‌ی پرداخت‌شده بابت فروش را به مشتریان برگرداند.

این طرح از تاریخ 31 اکتبر امسال اجرا می‌شود و در صورت حصول موفقیت، تسلا این طرح را حفظ می‌کند.

 طرح فروش هرمی تسلا

 طرح فروش هرمی تسلا

 طرح فروش هرمی تسلا

 طرح فروش هرمی تسلا

 طرح فروش هرمی تسلا

منبع پدال


نظرات