1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تسلا مدل S با تیونینگ منصوری

تسلا مدل S با تیونینگ منصوری

23 شهریور 1394
  • 0

منصوری همواره به سراغ تیون خودرو‌های خاص می‌رود تا آن‌ها را خاص‌تر و جذاب‌تر از قبل کند. در حال حاضر یک ماشین خاص دیگر یعنی تسلا مدل S، نظر این تیونر آلمانی را جلب کرده است. تسلا مدل S طراحی قابل قبولی دارد و تقریبا از هر زاویه‌ای جلب توجه می‌کند. با این حال، به نظر می رسد نمای جلویی آن می‌تواند بهتر و جذاب‌تر باشد.

به‌خاطر وجود موتور الکتریکی، تغییرات فقط شامل ارائه کیت بدنه است. به نظر می‌رسد که رویکرد منصوری هنوز هم در نوع خود جالب‌ترین است، تغییرات متشکل از یک جلو پنجره و سپر باز طراحی شده همراه DRLs یکپارچه، اضافه شدن رکاب، اسپویلر عقب و یک سپر جدید عقب همراه با دیفیوزر یکپارچه است. در واقع، تغییرات سپر جلو و عقب واقعا بر نشانه‌های طراحی تهاجمی خودرو افزوده است و نمای ظاهری آن کمتر احساس عجیب و غریب بودن منتقل می‌کند.

به‌طور طبیعی، اجزای کیت بدنه از سنت همیشگی منصوری پیروی می‌کند و از جنس فیبر کربن در دستگاه اتوکلاو ساخته شده‌اند. بله حتی رکاب کناری. بنابراین مزایای این فرایند را بنا بر ادعای منصوری می‌توان در شتاب، مسافت توقف و مصرف انرژی، به علت کاهش وزن خودرو احساس کرد.

بنابراین، اگر چه رینگ‌های ۲۲ اینچی جذاب و کیت بدنه فیبر کربن، جز تغییرات این تیونر آلمانی است اما ارقام فنی این خودرو افزایش نیافته است

اگر از نظر شما خطوط سبز رنگ بدنه، آن‌ را مانند یک کفش ورزشی کرده است، خبر خوب برای شما احتمالا این است که می‌توان آنها را حذف کرد، درست است؟ با این حال، وجود خطوط سبز بیانگر سازگاری این خودرو با طبیعت و محیط زیست است. حتی این خطوط سبز در کابین هم ادامه پیدا کرده است و کنتراست زیبایی با رنگ مشکی ایجاد کرده است.

 تسلا مدل S با تیونینگ منصوری

 تسلا مدل S با تیونینگ منصوری

 تسلا مدل S با تیونینگ منصوری

منبع پدال


نظرات