1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شش مدل جدید سوزوکی تا سال 2017

شش مدل جدید سوزوکی تا سال 2017

15 آذر 1393
  • 1

مدیر فروش و بازاریابی سوزوکی در انگلستان از برنامه این خودروساز برای معرفی شش مدل جدید در کلاسهای مختلف تا سال 2017 خبر داد. این خودروها به صف محصولات این شرکت که در حال حاضر در اروپا عرضه می‌شوند، نظیر آلتو، اسپلش، سوئیفت، SX4 اس کراس، Jimny و ویتارا خواهند پیوست.

در طول سه سال آینده یک رقیب برای هوندا جاز در بخش خودروهای کوچک و خودروهایی در کلاس‌های A, B و C با رویکردی منطقی‌تر و طراحی مناسب با بازار و سلیقه اروپائیان وارد بازار خواهند شد.

یکی از خودروهای جدید مطرح سوزوکی، نسل جدید ویتارا می‌باشد. این خودرو به تازگی رونمایی شده است و قبلا هم اخبار آن را در سایت خودرو خوانده‌اید. خودروی بعدی سوزوکی سلریو می‌باشد که یک هاچ بک شهری است. هر دوی این خودروها برای سال 2015 برنامه‌ریزی شده‌اند.

به گفته دیل ویات، یک هاچ بک دیگر که مکمل مدل سوئیفت می‌باشد نیز با هدف رقابت با خودروهای مینی MPV نظیر هوندا جاز روانه بازار می‌شود. این خودرو بسیار عملی و کاربردی، بسیار راحت، پویا و کم‌هزینه خواهد بود و عضوی از خانواده سوئیفت می‌باشد در حالی که لااقل 90 کیلوگرم سبک‌تر از آن است. قرار است از این خودروی جدید در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2015 رونمایی شود.

مدل بعدی در واقع یک خواهر برای مدل Celerio است که سال 2016 معرفی می شود و طرحی اسپرت و جسورانه‌تر دارد و در عوض تمرکز کمتری روی فضای داخلی آن شده است. این خودرو نیز در نمایشگاه فرانکفورت 2016 رونمایی می‌شود.

دو مدل دیگر نیز نسل بعدی سوپرمینی سوئیفت با ویژگی‌های اسپرت تر و احتمالاً یک Jimny جدید خواهند بود.

  سوزوکی جیمنی

 سوزوکی ویتارا

 سوزوکی ویتارا

 سوزوکی ویتارا

 سوزوکی سلریو



نظرات

  • پارسی تبار پارسی تبار (15 آذر 1393 ساعت 12:46)

    خیلی هم خوب ولی ویتارا ی چیزی بین سانتافه و راوفور شده