1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مکاتبه برای تردد موتور سنگین

مکاتبه برای تردد موتور سنگین

23 آذر 1394
  • 0

مجری نمایشگاه رایدکس از مکاتبه این شرکت جهت تردد موتور سیکلت‌های 250 سی سی به بالا با وزارت کشور خبر داد.

مجری نمایشگاه رایدکس از مکاتبه این شرکت جهت تردد موتور سیکلت‌های 250 سی سی به بالا با وزارت کشور خبر داد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران رایدکس که شامل قطعات، لوازم یدکی، موتورسیکلت، موتورهای برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته است از تاریخ 29 دی تا دوم بهمن ماه 94 در محل نمایشگاهی مصلی جنوبی تهران برگزار خواهد شد.

فریبا خاکزاد هدف از برگزاری این نمایشگاه را بهبود کیفیت، توسعه صنعت و حرکت به سوی هوای پاک اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از طریق معرفی محصولات،‌خدمات و پتانسیل مثبت و صنایع مرتبط و همچنین ارائه و اطلاع‌رسانی از آخرین محصولات، تولیدات و دستاوردهای برندهای فعال مطرح خارجی و ایرانی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آرانو افزود: 70 تا 80 درصد از تولیدکنندگان موتورسیکلت وارد مدار تولید محصولات هیبریدی و برقی شده‌اند‌ و خودروسازها نیز فعالیت‌هایی را در این زمینه آغاز کر‌ده‌اند. هدف اصلی ما از این نمایشگاه تبلیغ برای هوای پاک است.

وی در خصوص میزان واردات موتورسیکلت در سال گذشته گفت: به دلیل تحریم‌های بین‌المللی واردات ما کمتر شده است اما به لحاظ ارتباط گیری با شرکت‌های بین‌المللی پیشرفت های قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم.

خاکزاد از برگزاری سه نشست هم‌اندیشی در حاشیه این نمایشگاه گفت و افزود: هدف ما از این هم‌اندیشی‌ها بررسی مشکلات صنفی است و میهمانانی که حضور دارند افراد تاثیرگذار در این صنعت هستند.

خاکزاد افزود: در حاشیه نمایشگاه حرکات نمایشی با موتورسیکلت و تست موتورها و تولیدات خاص برگزار می‌شود.

وی از حضور هیات‌های تجاری خارجی از این نمایشگاه خبر داد و افزود: تاکنون دو هیات تجاری عراقی و افغانستان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

خاکزاد در خصوص وجود موتورهای سنگین گفت: امسال با هماهنگی فدراسیون این موتورها در نمایشگاه حضور خواهند داشت و امیدواریم با مکاتباتی که با وزارت کشور انجام شده است روند تردد این موتورسیکلت‌ها تسهیل شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 4 شرکت قرار است از محصولات جدید خود رونمایی کنند و دو اختراع نیز قرار است ثبت شود. رونمایی این شرکت‌ها از محصول جدید خود در زمینه هیبریدی و برقی است.



نظرات