1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سوبارو فارستر، ارتقا در طراحی و ایمنی

سوبارو فارستر، ارتقا در طراحی و ایمنی

30 فروردین 1395
  • 0

مدل 2017 سوبارو فارستر با ویژگی‌های ایمنی بیشتر و همچنین تجدیدنظر در طراحی، روانه بازار خواهد شد. فارستر که یکی از خودروهای نامزد ورود به بازار ایران نز هست، تغییراتی مختصر در طراحی ظاهری خود در مدل 2017 داشته است.

طراحی فارستر، چندان شباهتی با خودروهای متداول کراس اوور مدرن امروزی مخصوصاً رقبای کره‌ای و ژاپنی خود ندارد. در عوض تاکید بیشتر روی ویژگی‌های عملی این خودرو صورت گرفته است. مدل‌های با موتور تنفس طبیعی با سپر جدید جلو و جلوپنجره مشبک جدید ارائه می‌شوند. همه مدل‌ها همچنین مجهز به چراغ‌های جلوی جدید با زمینه تاریک و چراغ‌های C شکل روزتاب LED شده‌اند که امضای طراحی جدید سوبارو نیز محسوب می‌شود.

علاوه بر این سوبارو یک رنگ جدید قهوه‌ای برنزی را به فهرست رنگ‌های قابل انتخاب بدنه افزوده و بعلاوه چرخ‌های آلیاژی جدیدی در زیر خودرو به چشم می‌خورند. در داخل کابین نیز چرم سوراخ دار با دوخت با رنگ متفاوت برای اسباب و لوازم داخلی و رودری ها از جمله موارد قابل ذکر می‌باشند. بعلاوه این شرکت برای ایجاد فضایی ایزوله‌تر برای ورود صدا و آرامش و سکوت بیشتر کابین از عایق های بیشتر، شیشه‌های ضخیم‌تر و کف پوش و درزگیری بهتر استفاده نموده است.

نسخه 2.5 لیتری فارستر با 170 اسب بخار نیرو و استفاده از یک گیربکس CVT خودکار، مصرف سوختی 7.35 لیتری در بزرگراه و 9 لیتری در شهر دارد. این اعداد نشان از بهبود مصرف سوخت و بهره وری بیشتر این پیشرانه دارند.

موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو 2.0XT با قدرت خروجی 250 اسب بخار و ویژگی گشتاور برداری که در مدل‌های WRX نیز استفاده شده از پاسخ گویی سریع‌تر به فرمان گاز سود می‌برد. انتقال نیرو به هر چهار چرخ نیز توسط سیستم انتقال نیروی منحصر به فرد سوبارو صورت می‌گیرد.

در عین حال، سوبارو فارستر مدل 2017 مجهز به تجهیزات ایمنی مدرن نظیر تکنولوژی دوربین EyeSight با دید وسیع‌تر و گسترده‌تر برای تشخیص بهتر و عمیق‌تر خطوط جاده و تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک از پشت شده است.

 سوبارو فارستر، ارتقا در طراحی و ایمنی

 سوبارو فارستر، ارتقا در طراحی و ایمنی

 سوبارو فارستر، ارتقا در طراحی و ایمنی

منبع پدال


نظرات