1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی سوبارو لگاسی 2015

معرفی سوبارو لگاسی 2015

28 اردیبهشت 1393
  • 1

نسل جدید سوبارو لگاسی که از تابستان امسال وارد بازارهای جهانی می‌شود، برچسب قیمت خورد. با قیمت پایه 21695 دلار برای مدل 2.5i می‌توان ارزان‌ترین مدل و با پرداخت 29595 دلار برای مدل 3.6R می‌توان بالاترین مدل لگاسی را ابتیاع نمود.

تمامی مدل‌های سوبارو لگاسی همانند سابق از سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا AWD و گیربکس با انتقال نیروی پیوسته متغیر Lineartronic سود می‌برند. همین دو مزیت به همراه موتورهای بوکسر مشهور سوبارو که نقطه ثقل خودرو را پایین می‌آورد و عملکرد بی‌نظیر دینامیکی را ممکن می‌سازد، برای رقابت با حریفان مشهورتر ژاپنی و کره‌ای در این کلاس کافی است.


سوبارو لگاسی 2015

موتور 4 سیلندر تخت 2.5 لیتری مدل پایه قادر است 175 اسب بخار نیرو تولید کند و مصرف سوخت آن 9.5 لیتر در شهر و 6.53 لیتر در بزرگراه می‌باشد. پیشرانه شش سیلندر باکسر 3.6 لیتری هم 256 اسب بخار قدرت دارد و مصرف سوخت میانگین آن 10.23 لیتر در صد کیلومتر است.

سیستم رفاهی لگاسی در مدل‌های پایه نیز ارتقا یافته و شامل یک صفحه نمایش لمسی 6 اینچی، رادیو استریو HD و پخش CD همراه با بلوتوث می‌باشد. برای مدل‌های پرمیوم می‌توانید صفحه نمایش 7 اینچی چند لمسی، پکیج تهویه با قابلیت تعیین دمای مستقل در جلو و عقب، صندلی راننده الکتریکی ده جهته، روکش چرمی فرمان و دسته دنده و پکیج‌های آپشن سان‌روف، سیستم EyeSight با دوربین‌های دوگانه و مجموعه ایمنی می‌باشد.

مدل‌های لیمیتد نیز با روکش چرمی سایر قسمت‌های کابین، چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی، سیستم صوتی هارمن-کاردن، صندلی‌های حافظه‌دار، صندلی‌های عقب گرم شونده، رادار، مه شکن جدید و تریم چوبی داخل اتاق و کنسول مرکزی عقب، متمایز می‌شوند. مدل شاخص 3.6R تنها با تریم لیمیتد و با چراغ‌های HID جلو با تنظیم اتوماتیک زاویه و ارتفاع تابش و همچنین اگزوز دوتایی استنلس استیل عقب، ارائه می‌شوند.



منبع carscoops.com


نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (10 مهر 1393 ساعت 04:16)

    طرح 6 ضلعی جلو پنجرش خوشکله. طراحی بدنه هم بسیار آئیرودینامیک و زیباست. بیاد ایران میگیرمش.