1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مدل‌های ویژه سانگ یانگ در 60 سالگی

مدل‌های ویژه سانگ یانگ در 60 سالگی

12 مرداد 1393
  • 0

نام تجاری سانگ یانگ در غرب، چندان شناخته شده نیست. اما این خودروساز کره جنوبی، به عنوان با سابقه ترین و قدیمی‌ترین تولید کننده خودروی کره جنوبی در سال 1954، پیشینه ای طولانی تر از برندهای معروف کره ای دارد.

حالا در آستانه شست سالگی، این شرکت دستی به سر و روی دو مدل اصلی 4x4 خود یعنی کوراندو و رکستون کشیده است. از بین این دو خودرو، کوراندو، کوچک‌تر و ارزان‌تر است. چرخ‌های جدید 18 اینچی با برش الماسی، سقف بازشوی الکتریکی، اسپویلر عقب و یک رنگ جدید سفید مرواریدی همراه با سیستم انتقال نیروی دائمی به چهر چرخ در این مدل یافت می‌شوند.

مدل قدیمی‌تر رکستون نیز با شاسی نردبانی شکل خود، یک SUV سخت‌جان‌تر محسوب می‌شود. اضافه کردن گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین جلو، رادیوی دیجیتال و گیربکس شش سرعته دستی جدید یا 5 سرعته اتوماتیک در کنار تغییراتی که در کوراندو هم ذکر شد ازجمله رنگ بدنه جدید از تغییرات قابل ذکر رکستون می‌باشند.

علاوه بر موتورهای بنزینی، موتور 2.0 لیتری دیزلی با استاندارد یورو 5 و با قدرت 152 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

با این وجود، به نظر می‌رسد که سانگ یانگ باید به چیزی غیر از قدمت خود برای رقابت در بازار کنونی، چنگ زند.

مدل‌های ویژه سانگ یانگ در 60 سالگی

مدل‌های ویژه سانگ یانگ در 60 سالگی

مدل‌های ویژه سانگ یانگ در 60 سالگی

مدل‌های ویژه سانگ یانگ در 60 سالگی

منبع carscoops.com


نظرات