1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برندگان مسابقه طراحی داج SRT هل‌کت ۲۰۲۵

برندگان مسابقه طراحی داج SRT هل‌کت ۲۰۲۵

13 بهمن 1394
  • 0

در دسامبر گذشته میلادی، فیات-کرایسلر دانش‌آموزان دبیرستان‌های امریکا در پایه دهم تا دوازدهم (معادل متوسطه دوم) را برای طراحی یک داج SRT هل‌کت مدل ۲۰۲۵ به چالش طلبید و اینک برندگان این رقابت اعلام شده‌اند. چهار کانسپت طراحی به مرحله نهایی راه پیدا کردند و مقام اول به خاطر یک طراحی تأثیرگذار و حرفه‌ای از یک مدل ۴ در SRT هل‌کت در آینده، به بن ترینن (Ben Treinen) از دبیرستان «آرک‌بیشاپ موئلر» در سین‌سیناتی ایالت اوهایو رسید.

جایگاه دوم به هریسون کونسلمن (Harrison Kunselman) از آکادمی «مونت دو سَل» در مِیکِن ایالت جورجیا رسید که یک نمونه هایپرکار طراحی کرده بود.

در همین حال، هوآن‌سئونگ جانگ (Hwanseong Jang) از دبیرستان «بلوم‌فیلد هیلز» در بلوم‌فیلد هیلز ایالت میشیگان با کانسپتی مشابه در جایگاه سوم قرار گرفته و اندرو گامبک (Andrew Gombac) نیز از آکادمی «لویولا» در ولیمِت ایالت ایلینویز به رده چهارم دست یافت.

مارک تروستل (Mark Trostle)، رئیس طراحی داج و SRT در فیات‌-کرایسلر امریکا می‌گوید:

نیروی محرکه ناشی از رقابت طراحی، روشی فوق‌العاده برای تیم طراحی FCA US است که ارتباط بیشتری با دانش‌آموزانی برقرار کنند که به هنر و طراحی علاقه نشان می‌دهند. ما همیشه به دنبال یک چشم‌انداز خلاقیت طراحی برای هر کدام از دانش‌آموزان هستیم و امیدواریم که آنها را برای ادامه کار در زمینه طراحی اتومبیل علاقه‌مند کنیم.

فیات-‌کرایسلر برای این چهار برنده تقدیرها و جوایزی مانند محصولات مختلف اَپل، یک دوره ۳ هفته‌ای تابستانی در کالج مطالعات خلاقانه (CCS) در دیترویت، ۳ بلیت ورودی برای نمایشگاه دیترویت اتوراما، یک تور اقامت ۳ روز و ۲ شب در «اوبرن هیلز» میشیگان و صرف شام با اعضای تیم طراحی فیات-کرایسلر امریکا در طول شصت‌و‌چهارمین نمایشگاه دیترویت اتوراما در «کوبو سنتر» شهر دیترویت درنظر گرفته است.

 برندگان مسابقه طراحی داج SRT هل

 برندگان مسابقه طراحی داج SRT هل

 برندگان مسابقه طراحی داج SRT هل

 برندگان مسابقه طراحی داج SRT هل

منبع پدال


نظرات