1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آخرین تصاویر مخفی از مدل جدید بوگاتی

آخرین تصاویر مخفی از مدل جدید بوگاتی

25 مرداد 1394
  • 0

شاید از جزئیات بویی نبرده و از فاصله دور ثبت شده باشد، اما همین نخستین تصویر غیررسمی از جانشین بوگاتی، نویدبخش دور نبودن تاریخ معرفی این ابر خودرو است.

عکاس، این لحظه را دریکی از فرودگاه‌های لس‌آنجلس از بوگاتی "کایرن" به ثبت رسانده و سپس AutoBlog.nl زحمت انتشارش را به عهده گرفته است. می‌پرسید چرا لس‌آنجلس؟ زیرا که شهر فرشته‌ها یکی از اندک مکان‌هایی است که دیدن بوگاتی ویرون های میلیون دلاری چندان عجیب نیست، همان خودرویی که الآن هم با ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت رکورد سرعت خودروهای جاده‌ای را در دست دارد.

بیایید به تصویر بنگریم: این‌طور که از شواهد امر پیداست بوگاتی کایرن لباس مبدل پوشیده تا شکل برادرش ویرون به نظر بیاید اما با کمی دقت تفاوت بین چراغ‌های جلوی ویرون با کایرن فاش می‌شود.

ارتفاع بسیار پایین خودرو، عرض بسیار پهن به‌علاوه اجزای آئرودینامیکی فعال (بالچه‌های قابل تنظیم و موارد دیگر) به این غول بی شاخ و دم این توانایی را می‌دهند تا بدون هیچ زحمتی به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. پدران ویرون او را در سرعت ۴۱۵ کیلومتری محدود کردند پس حداقل جانشینش به‌راحتی این سرعت را فتح خواهد کرد.

اگرچه نام بوگاتی کایرن تأیید نشده (اگر تأیید شود قافیه‌ای زیبا بین نام دو برادر خواهیم داشت)، اما به احتمال زیاد قدرت هیبریدی خودرو زاده موتور وحشتناک ۸ لیتری W16 با چهار توربو خواهد بود تا بوگاتی به لطف موتورهای الکتریکی قدرت حتی بیشتری در وجودش داشته باشد (دو تا از ۴ توربو الکتریکی‌اند). موتور از سیستم انتقال نیروی ۷ سرعتِ به همراه کلاچ دوگانه استفاده خواهد کرد.

مارتین وینترکورن، رئیس کمپانی مادر بوگاتی (گروه فولکس‌واگن)، درگذشته‌ای نه‌چندان دور از وجود دو گزینه توربو-بنزینی و هیبریدی سخن گفته بود. از نظر قدرت، ما انتظار داریم که هنگام فعال بودن موتورهای الکتریکی، قدرت این موتور ۸ لیتری از ۸۸۳ کیلووات کنونی به بیشتر از ۱٬۱۰۰ کیلووات و ۱٬۵۰۰ اسب‌بخار افزایش یابد. با این همه اسب در اسطبل، جانشین ویرون تنها ظرف 2 ثانیه (یا کمتر) صفر تا صد را پر خواهد کرد، این موجود واقعاً واقعاً سریع است. از لحاظ تعداد سرنشین تقریباً مطمئنیم که به دلیل شاسی‌های فیبرکربنی، بوگاتی بعدی هم درکابینش تنها از دونفر پذیرایی خواهد کرد و دو سرنشینش را در تجمل خالص غوطه‌ور خواهد کرد. به دلیل همین تجمل و سرعت و قدرت، تنها اندک افرادی تحمل وزن برچسب قیمتش را خواهند داشت.

اما برگردیم به لس‌آنجلس، این روزها بهترین سناریویی که برای حضور بوگاتی در لس‌آنجلس می‌توان ساخت این است که کمپانی خودرو را به کالیفرنیا رسانده و نمایشی با درهای بسته را برای بازدیدکنندگان فستیوال خودروی "پابل بیچ" تدارک خواهد دید. این به بوگاتی کمک می‌کند تا هم از تعداد خریداران احتمالی آگاه شود و هم از دیدگاه‌های این مرفهان بی‌درد در بهبود هیولای خود بهره ببرد.

بااینکه مشخص نیست که کی چشم عموم مردم به جمال بوگاتی بعدی روشن می‌شود، اما مسلماً تا ۲۰۱۸ فروشی در کار نخواهد بود. نظر شما پدالی‌ها دربارهٔ ویرون و جانشینش کایرن چیست؟

 آخرین تصاویر مخفی از مدل جدید بوگاتی

 آخرین تصاویر مخفی از مدل جدید بوگاتی

 آخرین تصاویر مخفی از مدل جدید بوگاتی

 آخرین تصاویر مخفی از مدل جدید بوگاتی

منبع پدال


نظرات