1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لو رفتن تصاویر جاسوسی از هیوندای سانتافه 2019

لو رفتن تصاویر جاسوسی از هیوندای سانتافه 2019

20 آبان 1396
  • 0

نتظار می‌رود هیوندایی این خودرو را در سال آینده معرفی کند. انتشار تصاویر مدل اولیه (پروتوتایپ) و استتار شده هیوندایی سانتافه 2019 در حال تست در نوربرگ‌رینگ احتمال معرفی آن در سال آینده را قوت می‌بخشد. این خودرو با سرعت در حال دور زدن در جهنم سبز است.

 رفتن تصاویر جاسوسی از هیوندای سانتافه 2019

خودروی چالشی برند کره‌ای قصد دارد به رقابت با "کودیاک" اشکودا و "اکس- تریل" نیسان بپردازد. اما هیوندایی در مدل 2019 سانتافه چیزی بیشتر از یک فیس‌لیف ملایم را به کار برده است. در این مدل ما شاهد نمای روبه‌روی کاملا متمایز هستیم، که چراغ‌ها در شکل‌دهی آن موثرند. با وجود لایه‌های استتاری، تغییر شدید این نمای جلو در این خودرو کاملا محسوس است.

با وجود اینکه اطلاعات زیادی در خصوص فضای داخلی خودرو وجود ندارد، اما تغییر و تفاوت کابین نسبت به نسل های قبل قطعی به نظر می‌ر‌سد. خودرو فضای سر و فضای پای بیشتری به خصوص برای سرنشینان عقب ارائه می‌دهد. براساس شنیده‌های سانتافه‌های 2019 براساس دو نسخه 5 و 7 صندلی ارائه خواهند شد.

 رفتن تصاویر جاسوسی از هیوندای سانتافه 2019

تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص سامانه مولد قدرت در این خودرو منتشر نشده است، اما انتظار طیف متنوعی از موتورهای دیزلی و بنزینی را زیر کاپوت این خودرو داریم. به دلیل کاربرد مدل‌های بنزینی در آمریکا ساخت این مدل‌ها از سوی هیوندایی امری بدیهی به نظر می‌رسد. از طرفی برند کره‌ای قصد دارد نسخه‌های پلاگین هیبرید از این suv را در جهان ارائه دهد.



نظرات