1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مدلی خاص از موستانگ تنها به تعداد 1964 عدد

مدلی خاص از موستانگ تنها به تعداد 1964 عدد

2 اردیبهشت 1393
  • 1

هنگامی که شورولت تولد 50 سالگی موستانگ را تبریک گفت باید این را هم در نظر می گرفت که فورد دیر یا زود مدلی را به عنوان هدیه جشن تولد به موستانگ اهدا می نماید .

mustang

mustang

mustang

mustang

این مدل چنان دلنواز و زیبا می باشد که واقعا فورد حق دارد آنرا برای جشن تولد به محبوب ترین برند محصولات خویش اهدا نماید . این خودرو در تعداد محدود 1964 عدد ( به مناسبت سال روز تولد موستانگ ) برای فروش تولید خواهد شد و احتمالا هیچ کدام از این خودروها به روز دوم فروش نخواهد رسید ، زیرا علاقه مندان بسیاری از سراسر جهان خواهان مدل ساده موستانگ هستند ، چه برسد به مدلی خاص و تولید محدود .

mustang

mustang

mustang

این خودرو که با نام Mustang 50 Year Limited Edition شناخته و عرضه گردیده است ، در 2 رنگ سفید ویمبلدونی و آبی کونا عرضه میشود ( از رنگ های محبوب و ماندگار در موستانگ می باشد ) و همچنین طبق سنت موستانگ جعبه دنده اتوماتیک برای رانندگی راحت تر و جعبه دنده دستی برای رانندگی با لذت بیشتر را می توانید برای ین خودرو سفارش داد ، که البته هر دو این جعبه دنده ها 6 سرعته هستند .

mustang

mustang

mustang

این خودروها همگی دارای یکی از پر ابهت ترین موتورهای ساخته فورد که همان موتور V8 5 لیتری معروف آن بوده ، می باشند . این هیولای زیبا و دوست داشتنی دارای توان خروجی برابر با 420 اسب بخار و توان خروجی 528 نیوتن متر بوده که این قدرت و گشتاور را به چرخ هایی که دارای رینگ های 19 اینچی به همراه تایرهایی با ابعاد 255/40R19 در جلو و 275/40R19 در عقب انتقال میدهد تا در نهایت ترمزهای ساخت برمبو این خودرو زیبا را مهار نمایند .

mustang

mustang

تزئینات داخلی این خودرو که شامل روکش صندلی ها ، روکش فرمان ، روکش های مخصوص برای درب ها بوده از چرم مرغوب و درجه 1 ساخته شده است تا با نمایی به رنگ سفید و کروم و همچنین آرم مخصوص 50 سالگی موستانگ ، این خودرو را به مدلی واقعا خاص بدل نماید .

mustang

این خودرو رسما در نمایشگاه نیویورک به عموم معرفی شده و پس از آن فورد در اولین فرصت قول فروش این خودرو را به عموم داده است که باید تا زمان معرفی رسمی این خودرو زیبا منتظر بمانیم و ببینیم فورد چه مدلی را برای هدیه دادن به موستانگ و مردم آماده نموده است .

mustang

mustang

mustang

mustang

mustang

mustang

mustang

mustang

mustang

mustang



نظرات

  • پیکان جوانان پیکان جوانان (2 اردیبهشت 1393 ساعت 10:49)

    عجب چیزیه