1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رولز رویس فانتوم نسخه ماهاراجه

رولز رویس فانتوم نسخه ماهاراجه

25 آبان 1393
  • 4

نسخه ویژه ای از رولز رویس فانتوم روباز، به افتخار دوره طلایی راجا که در آن مشتریان فراوانی از سرزمین هندوستان برای خودروهای این کمپانی وجود داشت، ساخته شده است تا شاید باز هم زمینه ای برای بازگشت به آن دوران و گرایش بیشتر مشتریان خاص به رولزرویس فراهم گردد.


در طول پنج دهه، بیش از 840 دستگاه از خودروهای سوپرلوکس و اشرافی رولزرویس به مشتریان هندی فروخته شده است. بنابراین رولزرویس در رویدادی که در دبی برگزار شد، به طور انحصاری برای مشتریان دبی، نسخه ماهاراجه را معرفی کرد. البته رولز رویس اعلام کرده که این خودرو مورد علاقه مشتریان محلی هندی نیز قرار می‌گیرد.

این نسخه ویژه از رولز رویس فانتوم کوپه روباز است که در قسمت‌هایی از آن نقش طاووس که پرنده ملی هند به شمار می‌رود، دیده می‌شود. رنگ سبز زمردی در قسمت‌هایی از کابین و فرمان، با رنگ کرم روکش چرم کابین و تزئینات چوبی منبت و معرق‌کاری شده کنتراست باشکوهی ایجاد کرده‌اند. تنها مشتریان متمول می‌توانند برای چنین خودروی اشرافی و متظاهرانه ای پول پرداخت کنند.

رولز رویس فانتوم

رولز رویس فانتوم

رولز رویس فانتوم-نمای داخل

رولز رویس فانتوم

رولز رویس فانتوم-نمای داخل



نظرات

  • عماد جون عماد جون (25 آبان 1393 ساعت 23:56)

    لامصب.....لامصب.....لامصب............

  • آریوبر آریوبر (25 آبان 1393 ساعت 23:10)

    دارندگی و برازندگی

  • شاپ من شاپ من (25 آبان 1393 ساعت 22:10)

    واقعا زیبا طراحی شده . آقا حداقل یه مقدار مثل این چینی ها که اگر امروز یه ماشینی طراحی بشه فردا بخواد ثبت بشه CUT & Paste می کنن نمی خواد این کار رو بکنین از مدل پایین ترش Copy & Paste کنین .

  • میلادحسنی میلادحسنی (25 آبان 1393 ساعت 12:17)

    چقدر خوشگل...