1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی مدل ویژه ای از کوئید توسط رنو

معرفی مدل ویژه ای از کوئید توسط رنو

22 دی 1396
  • 0

رنو اولین محصول خود در سال جدید را در بازار هند معرفی کرد.

این خودرو مدل جدیدی از رنو کوئید است که با نام کوئید Live For More Reloaded 2018 ادیشن نامیده می شود. این مدل ویژه کوئید دارای طراحی متمایز و تجهیزاتی مازاد در مقایسه با کوئید اصلی است.

 معرفی مدل ویژه ای از کوئید توسط رنو

بدنه رنو کوئید Live For More Reloaded 2018 ادیشن دارای تزئینات استیل نقره ای جلوپنجره، هایلایت های رینگ زرد Electric، نوارهای زرد Electric روی قاب آینه های کناری و ریل های سقف دو رنگ است. رنو هم چنین برچسب هایی مخصوص با رنگ زرد Electric را نیز در این خودرو تعبیه کرده است. مشتریان به جای برچسب های Speedster که جدید هستند، برچسب های Sportz یا Rallycross را برای آن انتخاب می کنند. رنگ های بدنه موجود برای این خودرو شامل قرمز Fiery، سفید یخی، نقره ای مهتابی، برنز و خاکستری است.

رنو کوئید Live For More Reloaded 2018 ادیشن با موتورهای بنزینی 0.8 و 1.0 لیتری SCe ارائه می شود. موتور 0.8 لیتری این خودرو قدرت 54 اسب بخار و گشتاور 72 نیوتون متر تولید می کند و موتور دیگر آن قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 91 نیوتون متر دارد. هر دوی این موتورها به گیربکس دستی پنج سرعته متصل هستند اما گزینه AMT نیز برای نسخه 1.0 لیتری آن ارائه می شود. افزودن سنسور پارک معکوس، پارک کردن این خودرو را ایمن تر و راحت تر کرده است.

این خودرو اکنون قابل سفارش است و 267 هزار روپیه قیمت گذاری شده است.

 معرفی مدل ویژه ای از کوئید توسط رنو



نظرات