1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اشکودا کامیک، کراس‌اووری برای بازار چین

اشکودا کامیک، کراس‌اووری برای بازار چین

22 بهمن 1396
  • 0

به‌تازگی تصاویری از یک کراس‌اوور جدید ساخت اشکودا که کامیک (Kamiq) نام دارد، پیش از رونمایی رسمی آن در نمایشگاه پکن در ماه آوریل، در چند وب‌سایت چینی منتشر شده است. به گزارش وب‌سایت‌های چینی، این کراس‌اوور جدید 4.39 متر طول، 1.78 متر عرض و 1.59 متر ارتفاع دارد درحالی‌که فاصلهٔ محوری آن برابر با 2.61 متر است.

 اشکودا کامیک

بنابراین کامیک تقریباً هم‌اندازهٔ کراس‌اوور کاروک است و تنها یک سانتیمتر طول بیشتری از آن دارد. برای مقایسه، طول، عرض و ارتفاع کاروک به ترتیب برابر است با 4.38 متر، 1.84 متر و 1.60 متر. البته نسخه‌ای از کاروک که در چین عرضه می‌شود طول بیشتری معادل 4.43 متر دارد.

 اشکودا کامیک

کامیک در ظاهر نیز تا حد زیادی به کاروک شباهت دارد اما بااین‌حال شکل چراغ‌های جلو و عقب و همین‌طور فرم سپرها، این دو کراس‌اوور را از هم متمایز کرده است. همچنین درب صندوق کامیک نیز تفاوت‌هایی با کاروک دارد. در زمان نگارش این مطلب اما هیچ تصویری از داخل کامیک منتشر نشده است.

 اشکودا کامیک

گفته شده کامیک به یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی مجهز است که 110 اسب بخار قدرت دارد. گزارش شده که این کراس‌اوور جدید به‌طور محلی توسط جوینت ونچر فولکس‌واگن شانگهای در چین تولید خواهد شد و انتظار می‌رود از ماه ژوئن امسال فروش آن در جمهوری خلق چین آغاز گردد. قیمت کامیک از حدود 90 هزار یوآن معادل 14 هزار دلار آغاز می‌شود.

 اشکودا کامیک

منبع پدال


نظرات