1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید نسل بعدی کابین ها برای خطوط هوایی سنگاپور توسط شرکت BMW

تولید نسل بعدی کابین ها برای خطوط هوایی سنگاپور توسط شرکت BMW

24 خرداد 1394
  • 0

تاریخ خطوط هوایی سنگاپور به ماه می سال 1947 باز می گردد ، از آن زمان تا به امروز این خط هوایی بسیاری از اولین ها را به نام خود ثبت کرده است ، آنها اولین خط هوایی بودند که تلفن های حین پرواز ماهواره ای را راه اندازی کردندو اولین خطوط هوایی بودند که از ایرباس A380 استفاده کردند.

حالا پس از شصت و شش سال ، خطوط هوایی سنگاپور (SQ) می خواهد با معرفی نسل بعدی کابین های اقتصادی ، بیزینس و درجه یک ، یکی دیگر از اولین ها را نیز به نام خود بزند.آنها در حال حاضر ناوگانی از 102 هواپیما دارند که به طور متوسط کمتر از هفت سال سن دارند ، یکی از جوان ترین و بهینه ترین ناوگان های این صنعت ، ولی این بدین معنا نیست که آنها نمی توانند به نوآوری ادامه دهند.

سپتامبر جاری ، کابین های جدید برای پروازهای خطوط هوایی سنگاپور به لندن راه اندازی می شود. صندلی ها و تفریحات حین پرواز جدید و خدمات جدید رونمایی می شود. نگاه نزدیک تری می اندازیم به اینکه این محصول جدید چه شکلی خواهد داشت.

پروژه نسل بعدی کابین های این خط هوایی تقریبا یک سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری به روی هواپیمای بویینگ 777-300ER می باشد. این برنامه در سالهای آتی به روی هواپیمای ایرباس A350 نیز عملی شود. در حال حاضر ، سنگاپور درباره آپدیت کردن ناوگان های دیگرش که شامل A380 نیز می شود ، چیزی بیان نکرده است اما پیش بینی می شود بقیه هواپیما ها نیز به زودی آپدیت شوند. اگرچه ، هواپیماهای A380 این شرکت هوایی به جای صندلی های درجه یک سوییت دارد ، بنابراین خیلی مشخص نیست که این سوییت ها با صندلی های بیزینس و اقتصادی آپدیت شوند یا خیر. SQ با شرکت های طراحی مشهور جهان نظیر BMW با همکاری جیمز پارک در تدارک ساخت صندلی کلاس های درجه یک ، بیزینس و اقتصادی بر اساس سیستم IFE هستند.

 تولید نسل بعدی کابین ها برای خطوط هوایی سنگاپور توسط شرکت BMW

در یک مصاحبه خبری مدیر بازرگانی خطوط هوایی سنگاپور ، مارک سویی وا اعلام کرد : "سرمایه گذاری قابل توجه به روی نسل بعدی از محصولات کابین ما ، تعهد ما را نسبت به نوآوری محصول و پیشروی تضمین می کند و اعتماد به نفس ما را برای خدمات کامل مسافرت هوایی در آینده نشان می دهد" وی همچنین اعلام کرد :"توجه بخصوصی به روی ارگونومیک بودن ، راحت بودن و طراحی این کابین ها صورت گرفته است همچنین نحوه زندگی و علایق مشتریان نیز در نظر گرفته شده. برنامه ای که ما برای طراحی این کابین ها داشتیم ، ایجاد یک راه عالی برای پرواز بهتر بود. ما مطمئن هستیم که به این هدف رسیده ایم.

تا جایی که در تصاویر و ماکت های این کابین ها مشخص است ، این محصول جدید همه را متحیر خواهد کرد. در ادامه توضیحی درباره سرویس های مختلفی که برای سه کلاس پرواز این محصول جدید ارائه خواهد شد می دهیم:

کلاس درجه یک جدید سنگاپور

 تولید نسل بعدی کابین ها برای خطوط هوایی سنگاپور توسط شرکت BMW

این کلاس درجه یک جدید، راحتی بیشتری را در فضای اختصاصی مسافر ارائه می دهد. هر صندلی یک طراحی جدید پشتی ثابت دارد که پنل های کنار آنها منحنی است و به روی میزان سطح فضای اختصاصی تاکید دارد. با داشتن عرض 35 اینچ و تختی به طول 82 اینچ ، دیگر چاره ای جز احساس راحتی کردن ندارید.

تحقیقات کاملی انجام شد تا اطمینان حاصل شود که سطح راحتی این صندلی درجه یک به موفقیت برسد. برای این کار بالشت های ارگونومیک و هدست های پیشرفته و قابل تنظیم شدند. ویژگی های دیگر نظیر یک لایه تشک کمک می کند تا اطمینان حاصل شود مسافرین در حین پرواز به طول کامل راحت هستند و می توانند استراحت کنند.

مشخصه های دیگر نظیر واحد کنترل مشتری شیک و نورهای محیطی مختلف برای خواندن یا کار کردن نیز اضافه شده است تا اطمینان حاصل شود که میهمانان پرواز با سبک های زندگی مختلف همگی بتوانند تجربه ی خوبی با این کلاس سفر داشته باشند و از سفرشان در کابین درجه یک جدید این پرواز لذت ببرند.

این محصول جدید همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD 24 اینچ و هدست های لمسی ، پورت های USB و HDMI می باشد که درون یک محفظه ذخیره سازی چرمی قرار گرفته است.

کلاس جدید بیزینس سنگاپور

 تولید نسل بعدی کابین ها برای خطوط هوایی سنگاپور توسط شرکت BMW

کلاس جدید بیزینس این پرواز برای مسافرین فضای مناسب و کافی برای عملکرد و راحتی ارائه می دهد. حین طراحی این محصول حریم خصوصی و انعطاف پذیری بیشتر در ذهن بوده است.صندلی های جدید دارای تکیه گاه بهتری برای نشستن هستند که 132 درجه خم می شوند و پشتی صندلی ارگونومیک دارند. وقتی که پشتی صندلی به طور کامل خم شود تبدیل به بزرگترین تخت این صنعت می شود. این صندلی های جدید کلاس تجاری به دو حالت قرار می گیرند : Lazy Z و Sundeck که امکانات بیشتری برای کار کردن یا ریلکس کردن می دهد.

این سطح جدید بیزینس دارای تلویزیون LCD 18 اینچ ، هدست لمسی ، خروجی الکتریسیته (پریز برق ) ، پورت های USB و HDMI و همچنین نورهای مختلف برای راحتی کاربر می باشد.

کلاس اقتصادی جدید پرواز سنگاپور

 تولید نسل بعدی کابین ها برای خطوط هوایی سنگاپور توسط شرکت BMW

شاید بعضی ها فکر کنند که افرادی که با کلاس افتصادی سفر می کنند این محصولات جدید شاملشان نمی شود. اما خطوط هوایی سنگاپور به فکر آنها نیز بوده. صندلی اقتصادی جدید راحتی بیشتر ، جا برای گذاشتن یا دراز کردن پا و فضای خصوصی دارد. هر صندلی دارای پشتی های صندلی جدید ارگونومیک که برای بهتر قرار گرفتن سر و گردن تنظیم می شود. این کلاس پرواز دارای مانیتور 11.1 اینچ و گوشی های هد ست لمسی می باشد.

منبع lastsecond.ir


نظرات