1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین شاسی بلند سئات

اولین شاسی بلند سئات

16 اسفند 1393
  • 8

نمایشگاه ژنو 2015: بالاخره سئات هم به لطف پلتفرم‌های توسعه‌یافته گروه فولکس واگن و به‌طور مشخص پلتفرم MQB صاحب کراس اوور شد.

کانسپت 20V20 مخفف چشم‌انداز سال 2020 است اما این خودرو خیلی زودتر و اوایل سال 2016 روی خط تولید خواهد رفت.

کراس اوور سئات یک خودروی میان سایز می‌باشد که 4.66 متر طول و 2.79 متر، فاصله بین محورهای آن است. با وجود چرخ‌های آلیاژی غول‌پیکر 22 اینچی، فاصله کف آن از زمین به 22.8 سانتی‌متر می‌رسد که برای مسیرهای ناهموار و آفرود مناسب است.

طراحی خودرو، با الگوهای خودروهای مفهومی از جمله اغراق و ظرافت بیش از حد همراه است. چراغ‌های جلو تماماً از LED می‌باشند. شاید نسخه تولیدی کمی عادی‌تر شده و هیجان این مدل را از دست بدهد.

در زیر یک پوسته اسپرت، طیف گسترده ای از موتورهای دیزلی TDI و بنزینی TSI گروه فولکس می‌توانند انجام وظیفه کنند. برای انتقال نیرو هم از گیربکس DSG خودکار با کلاچ دوگانه و انتقال به چهار چرخ استفاده خواهد شد.

از نکات جالب درباره این خودرو این است که برنامه تولید آن برای سال 2016 نه در اسپانیا بلکه در تأسیسات اشکودای جمهوری چک انجام شده و البته هنوز نامی هم برای آن انتخاب نشده است.

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

 اولین شاسی بلند سئات

منبع پدال


نظرات

  • بی ام دبیلو بی ام دبیلو (19 اسفند 1393 ساعت 13:50)

    باسلام ترمز دستی نداره فکر کنم لمسیه چی میشد ایران هم طراحیهاشون رو هم عوض کنند

  • گالاردو گالاردو (19 اسفند 1393 ساعت 02:55)

    وقتی به ساخته های سئات نگاه میکنم دو دستی میکوبم تو سرم و میگم سئات چقدر خوب از همکاری با فولکس واگن استفاده کرد و از تکنولوزی هاش به مرور زمان در محصولاتش استفاده کرد و به معنای واقعی پیشرفت کرد ولی خودروسازهای ما یا به عبارت بهتر مونتاژکارهای ما که همون مونتاژکاری رو هم بلد نیستن از شرکتهایی مثل پژو و سیتروئن و رنو اندازه ی یه ارزن یاد نگرفتن تا ما همچنان غرق در glx و پراید باشیم و مهمترین دغدغه شون این روزا قیمت گذاری دنا است که با پافشاری سعی میکنن که گرونتر به مردم بندازنش. افسوس... ببخشید دلم پر بود زیاد شد.

  • فوجی فوجی (18 اسفند 1393 ساعت 17:02)

    حالا که همه چیش لمسیه ، اون فرمون هم لمسیش می کردین دیگه.......

  • محمدماجد محمدماجد (17 اسفند 1393 ساعت 22:10)

    اغا چطوری روشنش کنم کسی بلده

    پوریا ایرانی پوریا ایرانی (18 اسفند 1393 ساعت 19:48)

    خوب از صاحبش بپرس

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (17 اسفند 1393 ساعت 18:33)

    امضای طراحان سئات هنوز به وضوح به چشم میخوره. مثل قدیم منحصر به فرد و شیک.

    فوجی فوجی (18 اسفند 1393 ساعت 17:01)

    آخ که تو چقدر باهوشی.....!!!

  • آفرین آفرین (16 اسفند 1393 ساعت 06:47)

    خیلی شبکه و فابل تمجید .