1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ساخت شاسی‌بلند 7 نفره سئات تایید شد

ساخت شاسی‌بلند 7 نفره سئات تایید شد

9 فروردین 1396
  • 0

سئات شاسی‌بلند جدید و بزرگ‌تری را در سال 2018 خواهد ساخت. این خودرو که در جایگاهی بالاتر از مدل آتکا قرار خواهد گرفت در دو نسخه‌ی 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد.

 تأیید ساخت شاسی‌بلند 7 نفره سئات

این خبرها توسط رئیس شرکت سئات لوکا دی مئو و در کنفرانس خبری سالانه‌ی کمپانی تأیید شده است.

 تأیید ساخت شاسی‌بلند 7 نفره سئات

این شاسی‌بلند بزرگ‌تر پس از عرضه‌ی شاسی‌بلند جمع‌وجور آرونا که بر پایه‌ی مدل ایبیزا ساخته شده تولید خواهد شد. گفته شده شاسی‌بلند جدید آرونا در نیمه‌ی دوم سال جاری به‌صورت کامل رونمایی خواهد شد و در تأسیسات مارتورل کمپانی تولید خواهد شد.

 تأیید ساخت شاسی‌بلند 7 نفره سئات

سئات برنامه‌هایی برای تولید شاسی‌بلند بزرگ‌تر خود در تأسیسات فولکس‌واگن در وولفسبورگ دارد. این خودرو نیز بر پایه‌ی پلتفرم MQB A2 ساخته خواهد شد. مدل‌های آتکا و اشکودا کودیاک نیز بر پایه‌ی این پلتفرم ساخته شده‌اند.

 تأیید ساخت شاسی‌بلند 7 نفره سئات

رئیس سئات گفته است:

این خودرو مشتریان جدیدی را برای ما به ارمغان خواهد آورد و تصویر بهتری از برند را ایجاد خواهد کرد و البته تأثیری بسیار بزرگ روی توانایی ما برای ایجاد سود خواهد داشت.
این خودرو در بارسلونا طراحی و در آلمان ساخته می‌شود. تولید شاسی‌بلند جدید ما در وولفسبورگ که قلب گروه است روابط ما با فولکس‌واگن را تقویت خواهد کرد.

 تأیید ساخت شاسی‌بلند 7 نفره سئات

اگرچه ما هیچ اطلاعات رسمی درباره‌ی قوای محرکه‌ی این خودرو نداریم اما به جرئت می‌توان گفت شاسی‌بلند جدید سئات از پیشرانه‌های بنزینی TSI و دیزلی TDI آشنایی استفاده خواهد کرد و سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس DSG دوکلاچه اتوماتیک نیز به عنوان آپشن در دسترس خواهند بود.

منبع:پدال



نظرات