1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سایون iA و iM مدل 2016 قیمت گذاری شدند

سایون iA و iM مدل 2016 قیمت گذاری شدند

13 تیر 1394
  • 0

سایون به‌تازگی اطلاعات کامل قیمت جدیدترین مدل‌های خود، یعنی سایون iA سدان و سایون iM پنج در هاچ‌بک را منتشر کرده است. مطابق معمول محصولات سایون، هر دوی این مدل‌های از قیمت ثابت و بدون هیچ‌گونه آپشن خاصی برخوردارند.

سایون iA مدل ۲۰۱۶ به‌عنوان اولین سدان این برند شناخته می‌شود که درصدد جلب مشتریان بالقوه و علاقه‌مند به رویکرد متفاوت سایون در طراحی است. iA هنگامی که از گیربکس دستی استفاده کند، برچسب قیمتی برابر ۱۶ هزار و ۴۹۵ دلار می‌خورد و این قیمت در هنگام استفاده از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به ۱۷۵۹۵ دلار می‌رسد. هر دوی این قیمت‌ها شامل هزینه تحویل نیز می‌شوند. در زیر پوسته و نشان‌های سایون، ساختار چابک و هیجان‌انگیز مزدا 2 قرار دارد و برای پیشرانه نیز از یک موتور ۱/۵ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۰۶ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۹/۶ نیوتن‌متر استفاده شده است.

اگر به دنبال یک خودروی پنج در هستید، سایون مدل iM هاچ‌بک ۲۰۱۶ را برای شما درنظر گرفته است. همانند مدل iA، این خودرو نیز بر اساس یکی از خودروهای موجود ساخته شده است. به این منظور، تویوتا نشان‌های مدل مخصوص بازار اروپای خود، اوریس هاچ‌بک را برداشته، یک کیت بدنه جدید اضافه کرده و نشان سایون را به جلوپنجره چسبانده است.

این هاچ‌بک زیبا در مدل با گیربکس ۶ دنده دستی با قیمت ۱۹۲۵۵ دلار در دسترس است و این قیمت برای مدل با سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته به ۱۹۹۹۵ دلار می‌رسد. در زیر کاپوت نیز یک موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر خوابیده است که می‌تواند قدرتی به اندازه ۱۳۷ اسب‌بخار و گشتاوری به اندازه ۱۷۰/۸ نیوتن‌متر تولید کند. زمان ارائه این دو مدل در بازار امریکا، برای ماه سپتامبر سال جاری میلادی درنظر گرفته شده است.

منبع پدال


نظرات