1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ایران یکی از ۳ بازار بزرگ اسکانیا در جهان طی سال جاری میلادی

ایران یکی از ۳ بازار بزرگ اسکانیا در جهان طی سال جاری میلادی

7 مهر 1395
  • 0

مدیر کشور ایران در شرکت اسکانیا گفت: ایران یکی از ۳ بازار بزرگ اسکانیا در جهان طی سال جاری میلادی می‌شود.

توبیاس سیگرستاد در حاشیه شصت و ششمین نمایشگاه خودروهای تجاری جهان در آلمان افزود: ما در نمایشگاه امسال تعدادی از اتوبوس‌های جدید شرکت اسکانیا را عرضه کردیم که عمده تمرکز محصولاتمان بر پایه سوخت‌های پاک با استاندارد یورو ۶ بوده است.

وی با اشاره به همکاری ۱۶ ساله اسکانیا سوئد با شرکت عقاب افشان افزود: شرکت عقاب افشان اتوبوس‌های بسیار خوبی تولید می‌کند که منطبق با استانداردهای روز اروپا هستند.

مدیر کشور ایران در شرکت اسکانیا تصریح کرد: امسال شرایط فروش اسکانیا با عقاب افشان بسیار خوب بوده و این شرکت ایرانی توانسته است فروش بالایی داشته باشد که پیش‌بینی می‌کنیم با تداوم این روند جمهوری اسلامی ایران یکی از ۳ بازار بزرگ فروش محصولات اسکانیا در جهان در سال جاری میلادی شود.

بزرگترین نمایشگاه خودروهای تجاری جهان از بیش از ۱۰۰ سال پیش یعنی در سال ۱۸۹۷ میلادی هر ٢ سال یکبار در آلمان برگزار می شود. در راستای عزم جهانی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و تولید گاز CO2 اغلب شرکت کنندگان و تولیدکنندگان خودروهای تجاری شامل اتوبوس، کامیون و ون آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه که مبتنی بر تولیداتی با سوخت‌های سی ان جی، هیبریدی و برقی بوده است را ارایه کردند.

از میان تولیدکنندگان کشورمان شرکت عقاب افشان تنها تولیدکننده اتوبوسهای اسکانیا در ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارد. این نمایشگاه تا ۸ مهر ماه در آلمان ادامه دارد.

منبع: ایلنا



نظرات