1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لامبورگینی اوراکان دیفرانسیل عقب

لامبورگینی اوراکان دیفرانسیل عقب

21 آبان 1394
  • 0

جدیدترین گزارش منتشرشده از گاو وحشی سنت اگاتا نشان می‌دهد که بخش تحقیقات لامبورگینی در انگلستان می‌خواهد نسخه دیفرانسیل عقب اوراکان را در ماه آینده در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس به نمایش بگذارد.

استفان وینکلمن مدیر کمپانی در مصاحبه با مجله‌ی انگلیسی autocar به این نکته اشاره کرده است که: این تغییر را اولین بار در مدل گایاردو به‌عنوان یک آپشن اعمال کردیم. ما به این نتیجه رسیدیم که به‌عنوان سازنده‌ی ماشین‌های سوپراسپورت، چرا نباید یک آپشن دیفرانسیل عقب داشته باشیم. ما برای برآورده کردن انتظار مشتریان، نیاز بسیار زیادی به نوآوری داریم.

وی در ادامه افزود: استفاده از دیفرانسیل عقب به این دلیل در اولویت ما قرار گرفته که سبکتر کردن این مدل نسبت به اوراکان چهارچرخ محرک، یک اقدام اساسی در برنامه ما به شمار می‌رود. این آپشن در هماهنگی با یک موتور 5.2 لیتری V10 که 601 اسب قدرت تولید می‌کند و از جعبه‌دنده‌ی 7 سرعته و دو کلاچه بهره می‌برد، منتج به اوراکانی است که سبک‌تر، وحشی‌تر و فرمانپذیرتر است. خبرهای منتشرشده از کارخانه لامبورگینی از تولید این مدل به‌صورت محدود و در حدود 250 نسخه خبر می‌دهد.

اوراکان جانشین مدل بسیار موفق گایاردو است و از زمان معرفی از اقبال مناسبی به آن از جانب مشتریان و علاقه‌مندان به محصولات اسپرت صورت گرفته است.

 لامبورگینی اوراکان دیفرانسیل عقب

 لامبورگینی اوراکان دیفرانسیل عقب

 لامبورگینی اوراکان دیفرانسیل عقب

 لامبورگینی اوراکان دیفرانسیل عقب

منبع پدال


نظرات