1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فورد F-150 با تیونینگ راش

فورد F-150 با تیونینگ راش

2 شهریور 1394
  • 0

راش با اینکه قابلیت‌های خود را در تیونینگ موستانگ به‌خوبی نشان داده، به سراغ برخی پروژه‌های دیگر نیز رفته است. راش فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ جدیدترین محصول این تیونر است که از یک ظاهر تهاجمی‌تر، صدایی جدید و آپگرید سیستم تعلیق در پیکاپ استاندارد تمام آلومینیومی برخوردار می‌شود.

اگر هدف «راش» رسیدن به یک ظاهر خشن و تهاجمی در این فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ بوده باشد، آن‌ها کاملاً به این هدف دست پیدا کرده‌اند. یک جلوپنجره جدید با چراغ‌های کلیرنس، یک روکش سپر جلو، قاب گلگیرها و یک طرح رنگ‌آمیزی مشکی بر روی کاپوت از جمله عناصری هستند که برای خودرو، یک چهره خشونت‌بار ایجاد کرده‌اند. این چهره با گرافیک‌های اضافی در کناره و عقب بدنه خودرو، تکمیل شده است. یک پوشش با نشان R بر روی حلقه بکسل، کف‌پوش‌های WeatherTech و یک آپشن پوشش نرم «تونو»، از دیگر تجهیزاتی هستند که راش برای این خودرو درنظر گرفته است.

البته، آپگریدها چیزی بیشتر از ظاهر خودرو هستند. در راش فورد F-150 مدل ۲۰۱۵، چرخ‌های ۲۰ اینچی با تایرهای سرسخت با ابعاد 305/55 اضافه شده و همین‌طور، راش با همکاری «فوکس»، تنظیمات قابل‌توجهی را در سیستم تعلیق ایجاد کرده است. در سیستم تعلیق «فوکس 2.0 پرفورمنس سریز»، کویل‌اورها و شوک‌ها اضافه شده‌اند. برای بهبود احساس شنیداری، راش برای فورد F-150 یک سیستم اگزوز با خروجی جانبی اضافه کرده که مطابق گفته راش، عمق صدای بیشتری نسبت به هر موتوری که در F-150 معمولی استفاده شود، تولید خواهد کرد.

«فوکس» همچنین یک سری شوک‌های داخلی سفارشی برای سیستم تعلیق مدل آینده فورد F-150 SVT رپتور مدل ۲۰۱۷ فراهم خواهد کرد. وقتی «رپتور» در طول سال ۲۰۱۶ میلادی از راه برسد، بدون شک راش باز هم به سراغ آن خواهد کرد؛ مشابه همان کاری که با مدل قبلی این خودرو انجام داده است.

همانند سایر محصولات راش، این خودرو را هم می‌توان به‌صورت مستقیم از راش سفارش داد و هم اینکه می‌توانید فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ که دارید، ارتقا دهید. هزینه سطح اول ارتقای «راش»، به میزان ۱۰ هزار و ۶۰۰ دلار است که به قیمت پایه خودرو (شروع قیمت از ۲۶۶۱۵ دلار) افزوده می‌شود.

 فورد F-150 با تیونینگ راش

 فورد F-150 با تیونینگ راش

 فورد F-150 با تیونینگ راش

 فورد F-150 با تیونینگ راش

 فورد F-150 با تیونینگ راش

منبع پدال


نظرات