1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رنو مکستون جانشین کولئوس

رنو مکستون جانشین کولئوس

30 دی 1394
  • 0

گزارش‌های جدید از استفاده از نام «مکستون» به عنوان جانشین آینده رنو کولئوس خبر می‌دهند. بزرگترین شاسی‌بلند با نشان الماس رنو، احتمالاً در طول سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد و نام خود را به مکستون تغییر خواهد داد. این گمانه‌زنی‌ها بیشتر بر اساس عنوان تجاری جدیدی است که اخیراً توسط رنو در سازمان مرجع مالکیت معنوی چین ثبت شده است.

فارغ از نامی که در نهایت برای آن انتخاب می‌شود، این شاسی‌بلند در سری محصولات رنو در رده‌ای بالاتر از «کجار» قرار می‌گیرد و احتمالاً طولی برابر ۴/۷ متر خواهد داشت. گفته می‌شود که این مدل به صورت ۷ سرنشینه ارائه می‌شود و در طراحی آن، از سدان متوسط تالیسمان الهام گرفته شده است. تصاویر ارائه شده از این مدل نیز، چنین چیزی را تأیید می‌کنند.

رنو هنوز کاملاً برای فروش این مدل در اروپا مطمئن نیست، ولی از قبل می‌دانیم که برنامه‌ای برای ارائه یک شاسی‌بلند ۷ سرنشینه به بازار آسیا و استرالیا وجود داشته است. مهندسی این مدل در چین انجام شده و در همین کشور نیز ساخته خواهد شد؛

ضمن اینکه احتمال مونتاژ این مدل توسط «سامسونگ» در کره‌جنوبی نیز وجود دارد. در زمینه پلتفرم داخلی، این مدل بر روی یک نسخه توسعه یافته از پلتفرم مشترک خانوادگی رنو-نیسان سوار می‌شود و عناصر یکسان زیادی با «نیسان ایکس-تریل» خواهد داشت.

 رنو مکستون جانشین کولئوس

 رنو مکستون جانشین کولئوس

 رنو مکستون جانشین کولئوس

 رنو مکستون جانشین کولئوس

منبع پدال


نظرات