1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پیش نمایش نسل دوم رنو کولئوس

پیش نمایش نسل دوم رنو کولئوس

29 مرداد 1394
  • 1

طرفداران خودروهای کراس اوور این روزها از زیادی انتخاب ها و تنوع سرگیجه آور در این سگمنت، می توانند خشنود باشند. رنو هم مدتی است که با خودروی کولئوس در این بازار حضور دارد. با این وجود این خودرو به زودی جای خود را به نسل بعدی خواهد داد. هرچند پیش از این گفته می شد که این خودرو با مدل کجار جایگزین می شود.

رنو کجار به عنوان برادر جوان تر و لوکس تر این خودرو، به طور قابل توجهی مجلل تر است. اما تصاویر جاسوسی پیش از این نشان می دادند که رنو روی نسل بعدی کولئوس نیز کار می کند. خودرویی که از اِلمان های طراحی مدل جدید سدان تالیسمن نیز در آن دیده می شود.

نسل بعدی کولئوس از یک پلتفرم مشترک با نیسان X تریل برخوردار است اما از نظر ظاهری کاملا با آن متفاوت خواهد بود. کولئوس جدید با طولی بیش از 5 متر، از کجار نیز بزرگتر خواهد بود که 4.45 متر طول دارد. بنابراین رنو در فکر قرار دادن 7 صندلی در آن است به شرطی که به بازارهای مینی ون اسپیس رنو صدمه ای وارد نشود.

هنوز مشخص نیست که این خودرو در اروپا عرضه می شود یا خیر. زیرا فعلا تصمیم رنو برای ارائه آن در آسیا و استرالیا است. یک مدل ویژه چینی نیز در همین کشور توسعه یافته و به فروش خواهد رسید. نسخه دیگری از آن نیز با شراکت سامسونگ کره جنوبی با نام QM5 در این کشور مونتاژ خواهد شد.

 پیش نمایش نسل دوم رنو کولئوس

 پیش نمایش نسل دوم رنو کولئوس

منبع پدال


نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (29 مرداد 1394 ساعت 06:09)

    پشت چراغش خیلی شبیه سوناتا و سورنتو شده