1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رنج روور ایووک با تیونینگ هامان

رنج روور ایووک با تیونینگ هامان

16 شهریور 1395
  • 0

ایووک، کراس اوور فوق العاده جذاب انگلیسی که با دیدن آن محو طراحی آن می‌شوید. اما این شاسی‌بلند لوکس می‌تواند بسیار جذاب‌تر نیز شود؛ این موضوع زمانی رخ می‌دهد که هامان این مسئولیت را به عهده داشته باشد.

زومیت نوشت: رنج روور با ارائه‌ی نسخه‌ی روباز ایووک باز هم باعث شده تا این شاسی‌بلند محبوب بیش از پیش جای خود را در دل هواداران باز کند. اما افرادی که به دنبال خودرویی خاص‌تر هستند، می‌توانند به شرکت هامان روی آوردند.

این شرکت تیونینگ آلمانی گزینه‌های سفارشی زیادی را برای خودروهای شاسی بلند که دارای سقف بازشو هستند، پیشنهاد می‌کند. در قسمت بیرون و جلوی این خودرو سپر جدید، جلو پنجره‌ی مشبک و چراغ‌های سپر جلو را تغییر یافته‌‌اند. در بخش انتهایی خودرو تغییر شکلی در قسمت پایین سپر و همچنین یک جفت لوله اگزوز مرکزی نیز ایجاد کرده است.

گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی برای کابین ایووک در نظر گرفته شده است. همچنین رینگ‌‌های ۲۲ اینچی مونوبلاک Anniversary Evo که با سه نوع پرداخت سطح مختلف ارائه شده است؛ اما شرکت هامان ارتقاء خود را تنها محدود به زیبایی و تزئینات خودرو نکرده و بر روی پیشرانه‌های موجود در ایووک نیز تغییراتی ایجاد کرده است. بهبود‌های اعمال شده منجر به افزایش توان پیشرانه‌ی دیزلی به ۲۱۰ اسب بخار و توان نمونه‌ی بنزینی Si 4 به ۲۶۰ اسب بخار شده است.

اگر به دنبال شاسی بلند خاصی هستید تا نگاه‌های زیادی را به خود جلب کنید، رنج‌روور روباز ایووک یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

رنج روور ایووک هامان

منبع:ایران جیب



نظرات