1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سال آینده ، ب ام و X7 می آید

سال آینده ، ب ام و X7 می آید

11 بهمن 1395
  • 0

شنیده‌ها حاکی از آن است که تولید اولین شاسی‌بلند هفت‌نفره ب‌ام‌و یعنی X7 حداکثر تا یک سال دیگر آغاز می‌گردد.

این مدل احتمالاً اوایل 2018 (زمستان 96) معرفی شده و چندی بعد با انواع قوای محرکه شش و هشت سیلندر بنزینی و گازوئیلی، هایبرید و تمام برقی روی خط تولید خواهد رفت.

 ب‌ام‌و X7 سال آینده روی خط تولید می‌رود!

با توجه به مشخصات فنی مدل‌های هایبرید کنونی ب‌ام‌و، به نظر می‌رسد مجموعه مورداستفاده در 740e شامل بلوک درون‌سوز 2 لیتری توربو دوقلو بنزینی و یک عدد موتور برقی با خروجی کُلی 326 اسب بخار گزینه مناسبی برای نسخه هایبرید باشد.

 ب‌ام‌و X7 سال آینده روی خط تولید می‌رود!

حدس می‌زنیم که نمای بیرونی بر پایه زبان طراحی امروزی کمپانی شکل گرفته و برخی عناصر کلیدی برادر کوچک‌ترش، X5 را در خود جای دهد. داخل اتاق هم به احتمال زیاد تازه‌ترین فناوری‌های مورداستفاده در سری 5 و سری 7 همچون رانندگی نیمه خودکار، سامانه اطلاعات و سرگرمی جدید، امکان یکپارچه‌سازی با تلفن همراه هوشمند و هدآپ دیسپلی اختصاصی ب‌ام‌و به همراه مقدار زیادی چرم و فیبر کربن مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 ب‌ام‌و X7 سال آینده روی خط تولید می‌رود!

برخی شایعات از تولید سه نسخه متفاوت هفت‌، پنج و چهارنفره به‌منظور جذب طیف وسیعی از مردم خبر می‌دهند. اگر به خاطر داشته باشید یان رابِرتسون (Ian Robertson) رئیس بازاریابی و فروش کمپانی نیز چندی قبل در مصاحبه با یک مجله بریتانیایی گفته بود: این سری هم مدل پایه و هم نسخه‌های لوکس و تجملاتی خواهد داشت. در مورد شرایط قیمتی هم تنها می‌توانم بگویم که تمامی فناوری‌ها و ویژگی‌های لوکس سری هفت را ارائه می‌کند. خودتان حدس بزنید که چُنین مجموعه‌ای چقدر می‌ارزد.

 ب‌ام‌و X7 سال آینده روی خط تولید می‌رود!

منبع:پدال



نظرات