1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش سدان‌ها از سال 2018 دوباره افزایش می یابد؟

فروش سدان‌ها از سال 2018 دوباره افزایش می یابد؟

6 اسفند 1395
  • 0

اگرچه فروش خودروهای میدسایز در سال اخیر و به ویژه در 12 ماه اخیر به دلیل تقاضای بالا برای کراس اوورها و شاسی بلندها با کاهش روبرو بوده اما حداقل یک مدیر تویوتا باور دارد که سدان ها هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

 احتمال افزایش فروش سدان‌ها از سال 2018

طبق گفته‌های Jack Hollis معاون بخش بازاریابی تویوتای آمریکا فروش سدان های میدسایز پس از سال‌ها کاهش مستمر از سال 2018 به بعد با افزایش روبرو خواهد شد.

 احتمال افزایش فروش سدان‌ها از سال 2018

Hollis باور دارد که بازار خودرو به ویژه در آمریکا می‌تواند با عرضه‌ی نسل جدید کمری جان تازه‌ای به خود بگیرد. اندکی پس از عرضه‌ی کمری جدید، مدل‌های بازطراحی شده‌ی هوندا آکورد و نیسان آلتیما نیز عرضه خواهند شد.

 احتمال افزایش فروش سدان‌ها از سال 2018

Hollis در خلال مصاحبه با اتوموتیو نیوز گفته است:

با ورود به سال 2018 من باور دارم این سه محصول باعث بازگشت هیجان به این کلاس خودرویی خواهند شد. امید من بازگشت رشد به این بخش است. وقتی شما تازه‌واردهایی دارید و آمار فروش یک سال کامل در آینده منتشر شود من فکر می‌کنم که رشدی نسبی را شاهد خواهیم بود.

 احتمال افزایش فروش سدان‌ها از سال 2018

در ایالات‌متحده فروش سدان های میدسایز با افت 12 درصدی در سال 2016 به 2.1 میلیون دستگاه رسید. علیرغم این افت فروش تویوتا کمری با فروش 388618 دستگاهی به پیشروی خود در این کلاس ادامه داد و اگر جدیدترین نسل کمری همانند ظاهر خود مناسب عمل کند فهمیدن دلایل و استدلال پیش‌بینی‌های Hollis آسان خواهد بود.

منبع:پدال



نظرات