1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید مدل رده پایین ماکان با موتور 4 سیلندر

تولید مدل رده پایین ماکان با موتور 4 سیلندر

25 اسفند 1394
  • 0

به‌تازگی خودروساز اشتوتگارتی الاصل یعنی پورشه مدلی رده پایین از ماکان را معرفی نموده است. این مدل جدید از پیشرانه‌ای 2 لیتری با پاشش مستقیم سوخت استفاده می‌کند که میزان قدرت خروجی آن 248 اسب بخار در دور موتور 5000 تا 6800 دور در دقیقه و گشتاور آن 370 نیوتون متر در دور موتور 1600 تا 4500 دور در دقیقه می‌باشد.

ماکان جدید از گیربکس PDK 7 سرعته ی استاندارد با کلاچ دوبل بهره می‌برد. این خودرو برای رسیدن به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به 6.7 ثانیه زمان نیاز دارد. البته با استفاده از پکیج اسپورت کرونو این زمان به 6.5 ثانیه کاهش می‌یابد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 229 کیلومتر بر ساعت اعلام‌شده است. مصرف سوخت ماکان نیز بسته به چرخ‌ها و ترکیب لاستیک‌ها بین 7.4 تا 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود.

پورشه قول "دینامیک سواری اسپورت و فوق‌العاده" را داده و خاطرنشان ساخته که سیستم فعال مدیریت کشش با "سیستم تعلیق چابک و فرمان دقیق" همکاری تنگاتنگی دارد. سیستم تعلیق بادی با پرداخت مبلغ اضافه‌تر بر روی ماکان 1770 کیلوگرمی قابل سفارش است، ماکان با این وزن به سبک‌ترین SUV ساخت پورشه بدل شده است.

طیف وسیعی از امکانات استاندارد ازجمله پنجره‌های کناری تیره، کالیپرهای ترمز مشکی، چرخ‌های 18 اینچی و دو لوله اگزوز از جنس استیل ضدزنگ در ماکان یافت می‌شوند. در داخل کابین، اکثر تجهیزات و ویژگی‌ها همان‌هایی هستند که در مدل S وجود دارند مثل صندلی‌های راحت با تنظیم الکتریکی در 8 جهت (برای راننده)، چرم آلکانترا، آخرین نسل مدیریت ارتباطات پورشه (PCM) و سیستم هشدار خروج از خط.

کمپانی قیمت وسوسه‌انگیز 48250 دلاری را برای ماکان 2 لیتری اعلام کرده است در حالی که قیمت ماکان S به 55 هزار دلار و مدل GTS به 68 هزار دلار و نهایتا مدل توربو به 77 هزار دلار بالغ می‌گردد.

 تولید مدل رده پایین ماکان با موتور 4 سیلندر

 تولید مدل رده پایین ماکان با موتور 4 سیلندر

 تولید مدل رده پایین ماکان با موتور 4 سیلندر

منبع پدال


نظرات