1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به روز رسانی پورشه کاین 2017

به روز رسانی پورشه کاین 2017

24 اسفند 1394
  • 0

پس از معرفی مدل جدید ماکان با یک موتور چهار سیلندر توربو، پورشه از آپدیت‌های تازه برای بزرگترین شاسی‌بلندش، یعنی کاین خبر داده است. نسل جدید سیستم اطلاعات و سرگرمی مدیریت ارتباطات پورشه موسوم به PCM که اولین بار در قالب یک 911 فیس‌لیفت (991 II) معرفی شده، اینک در کاین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و هیچ هزینه اضافه‌ای نیز برای مشتری در پی ندارد. این سیستم با یک نمایشگر لمسی وضوح بالا با ابعاد ۷ اینچ همراه است.

پورشه از یک طراحی رابط کاربری «نزدیک به گوشی هوشمند» خبر داده و نحوه استفاده از آن را «ساده و ابتدایی» دانسته است. منوی فهرست‌‌های مرتبط که توسط حرکات مولتی‌تاچ راننده قابل‌کنترل است، هنگامی که حسگرهای مجاورت، یک ورودی را از کاربر را دریافت کنند، باز می‌شود.

ورودی‌های بلوتوث، USB و کارت SD در دسترس قرار می‌گیرند و همین‌طور امکان ارتباط اپل کارپلی پیش‌بینی شده است. همچنین یک سیستم جدید راهبری نیز ارائه شده که به صورت استاندارد استفاده می‌شود و با یک نمایشگر نقشه با وضوح بالا و امکان تصویر سه‌بعدی در برخی مناطق همراه است. این سیستم می‌تواند با استفاده از کنترل صوتی، راه‌اندازی شود.

در همین حال، با استفاده از یک هزینه اضافی از یک ماژول موسوم به «کانکت پلاس»، می‌توان با استفاده از اطلاعات لحظه‌ای ترافیکی، شرایط بهتری در رانندگی ایجاد کرد. همچنین قابلیت‌هایی مانند نمای خیابانی گوگل، «گوگل ارث»، برنامه جدید Porsche Connect ، نقطه اتصال وای‌فای و برنامه آ‌شنای Car Connect App از امکاناتی هستند که در مدل ۲۰۱۷ از کاین یافت می‌شوند.

 به روز رسانی پورشه کاین 2017

منبع پدال


نظرات