1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رندرهای اولیه از پورشه کاین 2017

رندرهای اولیه از پورشه کاین 2017

4 آذر 1394
  • 0

به تازگی خبرنگاران وب‌سایت اطلاع رسانی اومنی‌اتو (OmniAuto) تصویر جالبی از یک پورشه اس‌یووی منتشر نموده‌اند که به نظر نخستین رندر از نسل جدید پورشه کاین مدل2017 است.

این رندر که با الهام از مدل ماکان، تصویری جدید از محصولات پورشه را ارائه می‌کند یک کراس‌اور ورزشی است که شباهت بسیاری به به بقیه خانواده پورشه دارد. پورشه کاین که یکی از محصولات استراتژیک و محبوب پورشه است به احتمال فراوان در نسل جدید با تغییراتی اندک در بخش ظاهری در عین حفظ فرم کلی، یک به‌روزرسانی در بدنه و چراغ‌ها و البته پیشرانه‌های جدیدتر و هیبرید همراه خواهد بود.

با اندکی دقت در این رندر ما می توانیم به راحتی ببینیم این کاین جدید در جلو از ماکان الهام گرفته و به مدد جلوپنجره مشبک و بزرگ، می‌تواند به راحتی به استفاده از هوای اطراف و تغذیه موتور اسپرت آن بپردازد. در دیگر بخش چراغ های LED جلو با چهار لنز در مرکز قرار دارند که توانایی روشنایی در طول روز را دارند. همچنین از جنبه دیگر این رندر نشان می دهد کاین2017 از مدل پانامرا الهام گرفته شده، بویژه که اسپویلر نصب شده در عقب اتومبیل یا ظاهر سپر جلو، چراغ‌های اسپرت و کلیت منحنی بدنه به این مدل شبیه است.

گرچه پورشه در خصوص زمان و شیوه معرفی نسل جدید کاین اطلاعات دقیقی ارائه ننموده اما براساس شنیده‌ها مدل جدید کاین بر روی پلت‌فورم مشترک با آئودی Q7 و بنتلی Bentayga ساخته خواهد شد.

پورشه در نسل جدید کاین قصد دارد روال خود را حفظ نماید و کاین را به‌گونه‌ای تولید نماید که همچنان جزو بهترین‌های بازار در رده شاسی بلند لوکس و اندازه کامل باشد. در این راستا پورشه با استفاده از مواد سبک وزن و با یک اقدام مهندسی دقیق، در کاین جدید از کاهش وزنی در حدود 100 کیلوگرم (220 پوند) خبر می‌دهد که این امر در قیاس با سلف یک امتیاز ویژه محسوب میگردد. در مورد موتورهای این مدل نیز گرچه نمی‌توان نظر قاطعی داد اما احتمالا پورشه برنامه گسترده‌ای درخصوص استفاده از موتورهای دیزلی و بنزینی خواهد داشت و از یک موتور کاملا جدید V8 و توربوشارژ نیز در این نسل استفاده می‌کند. همچنین خریداران می توانند مدل پایه را با یک موتور شش سیلندر و سازگار با محیط زیست و همچنین یک موتور پلاگین و هیبریدی سفارش دهند.

 رندرهای اولیه از پورشه کاین 2017

 رندرهای اولیه از پورشه کاین 2017

 رندرهای اولیه از پورشه کاین 2017

 رندرهای اولیه از پورشه کاین 2017

 رندرهای اولیه از پورشه کاین 2017

 رندرهای اولیه از پورشه کاین 2017

منبع پدال


نظرات