1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه بلک ادیشن برای پورشه 911 و باکستر

نسخه بلک ادیشن برای پورشه 911 و باکستر

3 خرداد 1394
  • 0

پورشه رسماً اعلام کرده که یک سری ویژه برای 911 کاررا و باکستر به نام نسخه بلک عرضه می‌کند. همان‌طور که از نام این سری پیداست هر دو خودرو از ویژگی ترکیب رنگ مشکی در رنگ‌بندی بدنه و ادوات داخلی و دیگر قسمت‌ها مانند چراغ‌های دودی جلو بهره خواهند برد. این مدل‌ها همچنین ویژگی‌های استاندارد بیشتری را دریافت می‌کنند، که شامل سیستم مدیریت ارتباطات پورشه (PCM) همراه ماژول ناوبری، کاهش خودکار نور در آینه‌ها، سنسور باران، کروز کنترل و فرمان با طراحی اسپرت می‌شود.

مدل پایه پورشه ۹۱۱ کاررا نسخه بلک از موتور ۳.۴ لیتری شش سیلندر تخت که توان تولید ۳۴۵ اسب‌بخار را دارد سود می‌برد و در دو مدل کوپه و کانورتیبل، در نسخه‌های دیفرانسیل عقب و یا تمام چرخ‌ها متحرک عرضه می‌گردد. از ویژگی‌های خاص نسخه بلک برخورداری از رینگ‌های ۲۰ اینچی ۹۱۱ توربو و ویژگی‌های استانداردی همچون چراغ‌های جلو LED همراه با سیستم نور پویای پلاس پورشه (+ PDLS) هست. دیگر ویژگی‌های استاندارد شامل صندلی‌های اسپرت، سیستم صوتی فراگیر بوز، ماژول تلفن همراه و سیستم کمک پارک همراه با دوربین عقب می‌شود.

نسخه بلک پورشه باکستر نیز در مدل پایه همراه یک موتور شش سیلندر ۲.۷ لیتری تخت با قدرت ۲۶۱ اسب‌بخار خواهد بود و از رینگ‌های ۲۰ اینچی کلاسیک کاررا و چراغ‌های جلو زنون همراه با سیستم نور پویای پلاس پورشه (+ PDLS) برخوردار است. تجهیزات استاندارد دیگر نیز شامل تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، گرم‌کن صندلی‌ها و بسته صوتی پلاس می‌شود.

نسخه بلک پورشه ۹۱۱ کاررا و باکستر از ۱۸ ماه می به ترتیب با شروع قیمت 95,058 و 59,477 یورو در آلمان عرضه خواهند شد.

 نسخه بلک ادیشن برای پورشه 911 و باکستر

 نسخه بلک ادیشن برای پورشه 911 و باکستر

 نسخه بلک ادیشن برای پورشه 911 و باکستر

 نسخه بلک ادیشن برای پورشه 911 و باکستر

منبع پدال


نظرات