1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه 911 با تریم چوبی

پورشه 911 با تریم چوبی

22 بهمن 1394
  • 0

پورشه اکسکلوزیو بار دیگر مهارتش را در قالب یک فیس‌لیفت از 911 کاررا S کابریولت نشان داده است. خودروسازان سطح بالایی مانند پورشه، همیشه طیف گسترده‌ای از امکانات سفارشی‌سازی ارائه می‌دهند و در دوره‌های مختلف زمانی، ترکیبات مشخصی از این آپشن‌ها را به مشتریان عرضه می‌کنند.

آخرین نمونه پورشه اکسکلوزیو، یک 911 کاررا S کابریولت است که به رنگ مشکی (Jet Black) متالیک درآمده و مجهز به کالیپرهای قرمز رنگ برای سیستم ترمز و چرخ‌های خاکستری آلیاژی چند پرده‌ای سبک‌وزن و ۲۰ اینچی است.

در همین حال، طراحی داخلی کابین با توجه به تریم چوبی مورد استفاده در آن، می‌تواند توجه بیشتری را به سمت خود جلب کند؛ موضوعی که کمتر در یک خودروی پرفورمنس مانند 911 دیده می‌شود. این تریم در جاهای مختلفی مانند غربیلک فرمان، داشبورد، کنسول وسط و پنل‌های درها اعمال شده و هماهنگی بسیار خوبی با طراحی چرم «اسپرسو» دارد. همچنین می‌توان تاج پورشه را وسط تکیه‌گاه چرمی صندلی‌ها و همین‌طور برخی الگوهای متالیک برای ایجاد کنتراست با فضای کلی قهوه‌ای رنگ داخلی کابین مشاهده کرد.

پورشه اکسکلوزیو تنها بر روی جنبه‌های زیبایی‌شناسی خودرو کار کرده و بنابراین، 911 کاررا S کابریولت برای پیشرانه از همان موتور دو توربوشاٰرژر ۳ لیتری شش سیلندر با قدرت ۴۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. خروجی این موتور از طریق یک گیربکس استاندارد ۷ سرعته دستی یا آپشن ۷ سرعته PDK به چرخ‌های عقب انتقال داده می‌شود.

از نقطه‌نظر عملکرد، مدل 911 کاررا S کابریولت با گیربکس دو کلاچه PDK و پکیج اسپورت آپشن «کرونو»، می‌توان در عرض ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی برابر ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت ثبت کند. اگر هم به سراغ استفاده از گیربکس دستی بروید، حداکثر سرعت، اندکی افزایش خواهد یافته و به ۳۰۳ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. ولی در همین حال، شتاب این مدل (بدون استفاده از پکیج اسپورت کرونو) برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، زمانی برابر ۴/۴ ثانیه نیاز خواهد داشت.

 پورشه 911 با تریم چوبی

 پورشه 911 با تریم چوبی

 پورشه 911 با تریم چوبی

 پورشه 911 با تریم چوبی

 پورشه 911 با تریم چوبی

 پورشه 911 با تریم چوبی

منبع پدال


نظرات