1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه پانامرای اشرافی

پورشه پانامرای اشرافی

12 آبان 1393
  • 4

اگر تاکنون برای خودروهای بنتلی در رده سدان اسپرت فوق لوکس، رقیبی قائل نمی‌شدید، باید نگاهی به سری جدید و ویژه انحصاری پانامرا اولترالوکس نیز بیاندازید.

این پانامرای کشیده و خاص با 570 اسب بخار نیرو از مدل توربو S می‌باشد و حدود 280 هزار دلار قیمت دارد. فاصله کشیده بین محورها باعث می‌شود تا نسبت به مدل‌های عادی از فضای بسیار بیشتری برای پاهای سرنشینان عقب برخوردار باشد. چهار صندلی انفرادی نیز، نهایت آسایش را برای مسافران آن فراهم می‌نماید.

چرخ‌های 20 اینچی آلیاژی به رنگ مشکی و با طرح پنج پره کلاسیک با کالیپرهای زرد رنگ ترمز و حاشیه رینگ سفید فلزی، کنتراستی زیبا با بدنه به رنگ مشکی جت متالیک و قهوه ای بلوطی در ناحیه میانه درها ایجاد کرده است. این سبک رنگ‌آمیزی منحصربه‌فرد که با دست انجام می‌شود، جذابیت خودرو را دوچندان و جلوه ای اشرافی‌تر به آن بخشیده است.

در داخل کابین با معماری و طراحی آشنای پانامرا اما به شکلی اشرافی و مجلل تر روبرو می‌شوید. چرم ایتالیایی به رنگ قهوه ای بلوطی و بسیار نرم، بسیاری از قسمت‌ها را دربر گرفته است. چوب گردوی کلاسیک نیز در اینجا یافت می‌شود. صندلی‌ها دارای گرم‌کن و سردکن داخلی می‌باشند و بنابراین چرم‌ها نیز از نوع سوراخ‌دار انتخاب شده‌اند. سرنشینان عقب از صفحات اختصاصی نمایش 10.1 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی بهره می‌برند. این سیستم همچنین دارای دوربین، هدفون بیسیم و سیستم صوتی فراگیر برمستر و اینترنت همراه است.

همراه با این خودرو گزینه ای اختیاری شامل چمدان‌های چرمی Poltrona Frau ایتالیایی نیز وجود دارند. تنها صد دستگاه از این سری ویژه قرار است ساخته شود که شماره هر خودرو نیز در پشت ورودی هوای جلو درج می‌شود. و قیمت هر دستگاه نیز 100 هزار دلار گران‌تر از یک پانامرای توربو S می‌باشد

منبع پدال


نظرات

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (12 آبان 1393 ساعت 23:59)

    بی نظیر.....................

  • محمدماجد محمدماجد (12 آبان 1393 ساعت 15:29)

    اپرین

  • سرشار توربو سرشار توربو (12 آبان 1393 ساعت 13:45)

    خوب بود

  • یوونتوس یوونتوس (12 آبان 1393 ساعت 11:22)

    فقط باید به عکساش نگاه کرد و لذت برد.