1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۵

معرفی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۵

22 اردیبهشت 1393
  • 1

اولین عکس از پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۵ در فضای مجازی منتشر شده است. این خودرو به صورت رسمی در زمستان امسال معرفی خواهد شد

گفته شده این مدل فیس‌لیفتی برای مدل ۵۰۸ که سپتامبر ۲۰۱۰ معرفی شده بود، نیست و در واقع نسل جدید این مدل خواهد بود. در طول این چند سال، هیچ نسخه فیس‌لیفتی برای این مدل عرضه نشده و شاید برای عده‌ای، تعجب‌آور باشد که پژو تصمیم گرفته به صورت ناگهانی، نسلی جدید عرضه کند.

Peugeot 508

Peugeot 508

Peugeot 508

Peugeot 508

Peugeot 508

Peugeot 508

البته از طرفی هم این تصمیم منطقی است زیرا ۵۰۸ فعلی سوار بر شاسی قدیمی PF3 است که از آن برای مدل‌های سیتروئن C5 و پژو ۴۰۷ هم استفاده شده بود. اگر این عکس پیش‌نمایش نسل بعدی ۵۰۸ باشد، می‌توان انتظار داشت که شاسی آن EMP2 باشد تا هم وزن خودرو کمتر شود و هم مصرف سوخت آن کاهش یابد.

Peugeot 508

به نظر می‌رسد که ظاهر خودرو هم دستخوش تغییر شده و البته بهتر شده است. جلوپنجره کرومی خودرو با نشان پژو، جذابیت نسل جدید ۵۰۸ را بالا برده است.

Peugeot 508

Peugeot 508

Peugeot 508

Peugeot 508

Peugeot 508

Peugeot 508

نسل جدید ۵۰۸ مانند قبل در فرانسه و چین تولید خواهد شد. دستگاه‌های چینی البته با همکاری دانگ‌فنگ-PSA تولید خواهند یافت. فروش نسل جدید ۵۰۸ در سال ۲۰۱۵ و با قیمتی بیشتر از مدل فعلی شروع خواهد شد.



نظرات

  • همایون همایون (29 اسفند 1395 ساعت 00:49)

    در مارکت ایران و در این کلاس خودرو حجم موتور در انتخاب مشتری اهمیت بسیاری دارد توان خروجی مهم نیست این بدین معنی است که اگر پژو بجای موتور ۱۶۰۰ توربو از یک انجین ۲۴۰۰ تنفس طبیعی استفاده میکرد شاید و فقط شاید موفق می شد اما در حال حاضر صرفا در صورتی که از نظر قیمت ، بهای پرداختی زیر ۱۲۰ میلیون باشد آن هم در صورتی که خودرو فول آپشن عرضه شود میتواند فروش خوبی داشته باشد .
    خریدار ایرانی زمانی که بخواهد رقمی بیش از ۱۸۰ میلیون هزینه کند جدای از کیفیت به سمت خودروی با حجم موتور متعارف خواهد رفت
    نه یک خودرو ۱۶۰۰
    در بین جامعه این تصور غلط وجود دارد که خودرو اتومات حداقل باید ۲۰۰۰ سی سی باشد