1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیروی پلیس آلمان از پاسات هیبریدی استفاده می کند

نیروی پلیس آلمان از پاسات هیبریدی استفاده می کند

11 دی 1393
  • 6

پلیس برای تعقیب مجرمین باید از خودروهایی با ویژگی‌هایی چون توانایی‌های فنی و عملیاتی بالا و در عین حال دینامیک خوب و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و مقرون‌به‌صرفه بهره بگیرد. بنابراین می‌توان یکی از بهترین پیشنهادات را فولکس‌واگن پاسات GTE دانست. خودرویی که علاوه بر پلیس، محبوب بسیاری از سازمان‌های اجرایی آلمان نیز می‌باشد.

 نیروی پلیس آلمان از پاسات هیبریدی استفاده می کند

برخلاف انتظار، این یک خودروی بیش از حد اسپرت یا با توانایی‌های خارق‌العاده جیمزباندی نیست. اما به عنوان یک خودروی پلاگین هیبریدی، بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. زیرا در زمان توقف به‌راحتی می‌توان باتری‌های آن را شارژ کرد و تا 50 کیلومتر مسافت هم نیازی به مصرف قطره ای سوخت ندارد.

در عوض برای تعقیب مجرمین، به سرعت موتور بنزینی آن وارد عمل شده و نیروی ترکیبی 215 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر به سمت چرخ‌ها گسیل می‌شود. در حالت ترکیبی و با یک بار سوخت گیری، می‌توان هزار کیلومتر مسافت را طی کرد.

 نیروی پلیس آلمان از پاسات هیبریدی استفاده می کند

برای به دام انداختن مظنونین و مجرمین، این مدل پاسات به اندازه کافی سریع می‌باشد. شتاب صفر تا صد آن کمتر از 8 ثانیه است. نایت سرعتان هم به 220 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در حالت تمام الکتریکی نهایتاً می‌توان به سرعت 130 کیلومتر بر ساعت دست یافت.

تجهیزات خاص پلیس نظیر چراغ‌های هشدار و لوازم رادیویی و الزامات مأموریت‌های تاکتیکی در این خودرو منظور شده‌اند. ساختار استیشن این خودرو اجازه می‌دهد تا از قسمت انتهای کابین آن برای نصب قفسه اسلحه‌های مدرن و مهمات یا مخروط‌های ترافیک و چراغ‌های هشدار استفاده کرد.

منبع پدال


نظرات

  • mj.king mj.king (12 دی 1393 ساعت 21:19)

    ماشین پلیس باید ابهت داشته باشه و یه سرو گردن از ماشینهای معمولی بالاتر باشه(مثل ماشین پلیس های آمریکا)
    ایران که یه سمند معمولیه...تا حالام که باید دعا میکردن به جون C240 های12 سال پیش که دیگه جونی براشون نمونده...الانم که میخوان کرولا یا النترا رو بکنن ماشین پلیس!!!

  • پیمان ج پیمان ج (11 دی 1393 ساعت 21:47)

    دمشون گرم

  • محمدماجد محمدماجد (11 دی 1393 ساعت 11:34)

    ایولا

  • حامد صابر حامد صابر (11 دی 1393 ساعت 11:03)

    پلاگین هیبریدی چه فرقی با هیبریدی داره؟

    محمد عبد محمد عبد (12 دی 1393 ساعت 19:22)

    باتری هیبریدی پلاگین از برق شهری استفاده میکنه برای شارژ، اما باتری هیبریدی Mild و Full خود به خود شارژ میشن

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (11 دی 1393 ساعت 10:57)

    کشورهای خارجی ماشینهای پولیس خود را ارتقا میدهند ولی برای ما هنوز اون بنزای قدیمی استفاده میکنند حداقل نسل جدیدش هم انتخاب نکردند یا تو بعضی از جاده ها رونیز استفاده میشه که شتاب کافی هم نداره